BuzzerBeater Forums

BB België > strategieen

strategieen

Set priority
Show messages by
This Post:
00
250843.1
Date: 11/16/2013 8:13:51 AM
Overall Posts Rated:
55
beste meda-collega's ;)

ik speel bb al jaar en dag ondertussen, en toch is er steeds zo een grens waar ik niet lijk over te geraken.. economie is steeds niet zo schitterend bij mij, alsook de prestaties van mijn ploeg.. ik heb al veel opgezocht op het forum om dit op te vangen, maar niets lijkt me echt in een goede richting te sturen..

nu mijn vraag is, hoe maak ik het best een basis voor latere seizoenen? laat ik me volledig terugvallen tot 4e klasse en verkoop ik al mijn spelers, zodat ik slechetere ploeg bijkoop en trg vanaf 0 begin, of hoe kan ik dit probleem oplossen zodat ik stevige economie heb en langzamerhand mijn ploeg kan verbeteren.. aangezien ik nu wel vrij goeie spelers heb, maar men spelerlonen echt hoog liggen.. alsook komt er niet zoveel in het laadje binnen.. en nieuwe spelers kunnen echt een hoge prijs hebben, terwijl mijn spelers dan shitty verkopen..

enige suggesties ? ik sta er steeds voor open om mijn spel te verbeteren..

dankjewel en veel succes in het seizoen ;)

This Post:
00
250843.2 in reply to 250843.1
Date: 12/27/2013 5:48:00 PM
Overall Posts Rated:
471471
goh.

er is geen gouden regel. de enige regel die er is: heb een visie over uw ploeg, en streef deze zo goed mogelijk na. sommigen zaken, pakken een goede trainee en trainen deze dan op hun weg naar de top. andere managers maken zich rijk door spelers te kopen, ze een seizoen te trainen en met winst door te verkopen. nog anderen halen spelers binnen aan lage prijzen, die mismatches zijn voor hun tegenstander.

er bestaat niet één correcte manier. elk een kan een ander pad bewandelen ;) alle wegen leiden naar Rome ;)

mocht je hulp nodig hebben, ik ben beschikbaar vanaf 15 febuari. dervoor zit ik in examens (of ben ik in het buitenland)

grtz

Az~