BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
252371.2 in reply to 252371.1
Date: 12/27/2013 3:22:13 AM
Overall Posts Rated:
3737
Au doncs, aquí teniu l'espitx:

Fa temps que volia presentar-me com a seleccionador sub21, però per falta de temps no ho he fet fins ara. Segurament alguns sabeu que vaig passar 2 temporades com a seleccionador absolut. Allí vaig intentar renovar la seleccio, convocant jugadors joves i donant prioritat als que estaven entrenant, que als vells i consolidats. Per això crec que potser aquesta feina es pot fer millor a la selecció sub21.

Sé que no aconseguirem victories. L’objectiu serà formar jugadors perquè arribin a la selecció absoluta (amb 23, 24 anys). També sé que la comunitat andorrana és poca. Per això crec que seria bo posar-se d’acord i que els 4 que som intentessim entrenar posicions definides (i no una mica de tot....). Jo fa temps que entreno exteriors (igual que Revolta, que ha portat molts jugadors a la seleccio nacional), però no sé si els altres ho tenen tant definit. Crec que seria interessant trobar equips que entrenin el màxim de temporades una posició determinada.

Crec que en aquest joc la millor manera de tenir una bona plantilla és formant jugadors. No cal els 12 de cada plantilla, només que cada equip es centrés en 2 ja tindriem una selecció millor.

This Post:
00
252371.3 in reply to 252371.2
Date: 12/28/2013 3:08:00 PM
Overall Posts Rated:
1717
Em pareix bé la idea, però... Si vols formar jugadors ho pots fer igualment sense ser seleccionador... I penso que el planter d'aquest any és bastant millor que el de l'any passat, ja que només havia dos jugadors amb 21 anys i no eren res de l'altre món, per la qual cosa es poden guanyar partits.
Jo em presentaré, voteu al que més vos agrade...