BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Terug na afwezigheid van 22 maand

Terug na afwezigheid van 22 maand

Set priority
Show messages by
From: SnoobS
This Post:
00
258354.1
Date: 4/29/2014 7:07:49 AM
Overall Posts Rated:
11
Hey

Ben dus terug na een afwezigheidje van 22 maanden sommigen ken ik nog wel maar andere hebben ofwel nieuwe nicks of zijn er niet meer.

Nu vraag ik me af wat er allemaal is veranderd in die tijd

Heb al gemerkt dat er voorspellingen te doen zijn waar is dit goed voor?
Heb voorlopig nog niet veel tijd gehad om alles uit te pluizen wat waar terug voor is en nog niet echt de tijd gehad om mijn team eens goed op orde te zetten en dat is wss wel te zien aan de voorlopige resultaten maar ik zal er wel komen.
mocht er iemand zo vrij zijn al enige uitleg te geven over dat kleine vraagje die ik heb gesteld ben ik al redelijk geholpen

Bij voorbaat dank;
SnoobS

From: AnGi77

This Post:
00
258354.3 in reply to 258354.1
Date: 5/14/2014 12:53:20 PM
Estrellas Absurdas
II.4
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
Hallo Snoobs,

welkom terug!

Ik heb even de handleiding erbij gehaald, waar het volgens mij goed uitgelegd staat...


Wedstrijddag Voorbereiding

Je kan je trainer helpen om je spelers voor te bereiden met enkele last-minute tips tegen de aanvalswijze van de tegenstander. Je zal een degelijk voordeel krijgen ten opzichte van je tegenstander als je hun aanvallende strategie correct kan voorspellen. Het gaat om twee opties: focus (kan inside, outside of gebalanceerd zijn) en/of tempo (kan snel, traag of normaal zijn). Er is echter een nadeel, als je voorspelling verkeerd is zullen je spelers dit niet verwachten en hierdoor ook minder goed spelen.

Er is een nog grotere verwarring indien je de aanvalswijze compleet verkeerd voorspelt (bijvoorbeeld, door een inside aanval te voorspellen terwijl de tegenstander outside speelt) dan wanneer je gewoon verkeerd voorspelt (bijvoorbeeld, door een inside aanval te voorspellen terwijl de tegenstander gebalanceerd speelt). Het voorspellingssysteem is volledig optioneel – je kan ervoor kiezen om geen last-minute tips te geven, en je team zal niet verrast zijn door de gebruikte strategie.




From: SnoobS

This Post:
00
258354.4 in reply to 258354.3
Date: 5/16/2014 5:13:52 AM
Overall Posts Rated:
11
@ Jacky

Thnx maar ik heb ook dat probleem momenteel had niet verwacht in divIII te zitten en jawel hoor nu moet ik vechten om niet te gaan degraderen op het einde van het seizoen.
ik ben steeds aan het flirten met de 8° plaats :(

@Angi

Ja dit heb ik al zelfs 3x doorgelezen alleen in het engels waardoor ik het niet echt volledig begreep :$ nu snap ik het wel een beetje beter dus als je de voorspelling goed hebt krijg je een aanvallende/verdedigende bonus.
Heb dit al enkele malen correct gehad alleen heb ik er niet veel voordeel van gezien :)
Kan ook zijn omdat ik nog maar pas bezig ben ook dat ik er niet veel van zag tijd zal raad brengen :)

gtrs
SnoobS