BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT seizoen 30

NT seizoen 30

Set priority
Show messages by
From: Ruaidri
This Post:
11
268104.1
Date: 3/2/2015 2:50:32 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
535535
Second Team:
Silver Onions
We zijn al even onderweg, maar vanavond een belangrijke overwinning geboekt.

Ik denk misschien wel de hoogste ratings ever voor het NT, maar dat weet ik niet helemaal zeker. In ieder geval kunnen we wel stellen dat project NT effectief is geweest. Hopelijk blijven er managers actief trainen voor het NT, want dan komt de droom van top 20 van de wereld en eerste ronde overleven van het EK misschien nog weleens uit.

Na vanavond hebben we een prachtige 5-0 record. Volgende week treffen we Italië in een uitwedstrijd. Vorige week speelden ze tegen Indonesië en wisten ze niet de ratings te halen die wij vanavond neer zetten. Maar vanavond tegen een laag geklasseerd land hadden ze wel betere ratings. Wordt dus een interessante wedstrijd. Als we weten te winnen gloort er een hoge plek( top 4) en zou halve finale weleens het doel kunnen worden. Bij verlies denk ik dat we ergens tussen 8 en 12 gaan eindigen en zal kwartfinale al een hele prestatie zijn.

Only in the dark, we succeed!
From: primoss

This Post:
00
268104.2 in reply to 268104.1
Date: 3/2/2015 3:55:48 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik ben benieuwd wat de wedstrijd tegen Italie gaat brengen,als alle spelers zo goed zijn als de SG Battazza,dan hebben we een groot probleem:)Ik heb zijn skiils weer ff opgezocht,deze zijn van 3 maanden geleden,weet niet of hij sindsdien nog training heeft gehad ,maar ik vrees van wel.
Dit is echt een geweldige speler hoor:

Jump Shot: fenomenaal Schietafstand: formidabel
Verre Verdediging: legendarisch Balcontrole: kolossaal
Passeren: fenomenaal Passen: sensationeel
Inside Schot: superieur Inside Verdediging: onvoorstelbaar
Rebounden: slecht Blokken: zwak
Conditie: zwak Vrije Worp: matig

Ik zei SG ,maar hij kan eigenlijk overal spelen,het is dat ik die tijd geen 5 miljoen had anders had ik hem zeker gekocht.

Last edited by primoss at 3/2/2015 4:00:45 PM

From: Ruaidri

This Post:
11
268104.3 in reply to 268104.2
Date: 3/9/2015 2:08:22 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
535535
Second Team:
Silver Onions
Heerlijke overwinning op Italië. Uit wij wel meer inzet.

Enige kleine tegenvaller lijkt op het eerste gezegd van Ittersum.
Iemand de wedstrijd live gezien?

Als we de twee laatste wedstrijden ook nog goed kunnen afsluiten, dan eindigen we op een mooie plek, die misschien wel kans geeft om heel ver te komen.

Alle managers houden hopelijk de gameshape hoog!

Only in the dark, we succeed!
From: primoss

This Post:
00
268104.4 in reply to 268104.3
Date: 3/9/2015 2:37:16 PM
Overall Posts Rated:
408408
Gefeliciteerd!!
Ik heb de wedstrijd helemaal gevolgd,opzich waren dacht alle spelers wel redelijk in goede doen.
Rebound overwicht was behoorlijk groot bij Italie.Is voor mij moeilijk te beoordelen hoe spelers het doen met deze tactiek ,want een run and gun is in mijn ogen een grote chaos.:)

Maarja dat hoort natuurlijk bij deze tactiek ,de enige die nauwelijks een bal heeft geschoten was den Hamer,die stond alleen maar wat te passen.Als er beter was geschoten had hij zomaar een stuk of 10 AST gehad.
Achteraf natuurlijk jammer van de hogere inzet,aangezien de vormen van Italie niet echt geweldig zijn.
Maar is natuurlijke een logische keuze geweest,in een uitwedstrijd en uiteindelijk een mooie overwinning.
Ik twijfel ook of we anders hadden gewonnen ,want er zit toch wel een behoorlijk groot verschil in de statistieken op enkele onderdelen.

Last edited by primoss at 3/9/2015 2:46:36 PM

From: Ruaidri

This Post:
00
268104.5 in reply to 268104.4
Date: 3/9/2015 3:26:29 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
535535
Second Team:
Silver Onions
Ik vermoed, maar dat kan jij beter vertellen, dat we vooral aan het eind van de kwarten de verschillen maakten.

Verder denk ik dat Run en Gun vooral goed werkt als je vroeg in de wedstrijd een voorsprong pakt.

Ik denk dat wij het rebound nadeel, goed hebben weerlegd door veel betere assist turnover rating. Verder helpt het natuurlijk dat we ontiegelijk goed % scoorden.

Roozen en Meijdam scoren als starter allebei een 19 dat is volgens mij vrij ongekend in het NL NT!

Only in the dark, we succeed!
From: primoss

This Post:
00
268104.6 in reply to 268104.5
Date: 3/9/2015 4:31:51 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ohh dat weet ik niet zo goed eigenlijk,dacht dat het na 1e kwart , al redelijk snel het verschil werd gemaakt in het 2e kwart.Maar ik kan me vergissen.

This Post:
00
268104.7 in reply to 268104.5
Date: 3/9/2015 5:33:44 PM
Overall Posts Rated:
506506
poh poh poh, een 19 rating voor Meijdam. Knappe overwinning!