BuzzerBeater Forums

Help - Nederlands > Promotie

Promotie

Set priority
Show messages by
From: erossc
This Post:
11
272267.1
Date: 8/4/2015 5:30:15 AM
Overall Posts Rated:
11
Hallo,

Na mijn kampioenschap in de III.13 ben ik in de II.2 geplaatst voor aankomend seizoen. Omdat dit pas m'n 2de seizoen als manager gaat worden zou ik veel liever nog een seizoen of twee spelen in een lagere competitie zodat ik meer tijd heb om m'n team op gang te krijgen.
Valt hier nog iets aan te veranderen?
Als dit niet het geval zou zijn en ik toch in de II.2 blijf, wat zou ik dan 't beste kunnen doen? Ik heb op dit moment iets meer dan een miljoen te besteden en ik wilde dat eerst gebruiken om wat jonge talenten aan te schaffen, maar nu ik in deze competitie zit zit ik eraan te denken om een paar veteranen te kopen om enige tegenstand te kunnen bieden. Wat zeggen jullie?

This Post:
11
272267.3 in reply to 272267.1
Date: 8/4/2015 7:29:49 AM
Overall Posts Rated:
8181
Gefeliciteerd met je promotie (ookal was het niet geheel zoals je wilde ;p)!

Ik raad je aan om toch te proberen in de II te blijven, het zal je veel inkomsten geven in hogere ticket prijzen, TV geld en de verkoop van fan artikelen.

Probeer inderdaad, zoals J al zei, wel lange termijn te denken. Wellicht dat je met 2-3 veteranen je team steady genoeg kan krijgen in je competitie om niet gelijk in de degradatie zone te vallen. Dan kun je je daarnaast toch nog op jonge talenten focussen.

Al met al is het balans zoeken gebaseerd op je tegenstanders, lastig maar een leuke uitdaging!

Veel succes en mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag ;)


From: erossc
This Post:
00
272267.4 in reply to 272267.3
Date: 8/4/2015 7:57:40 AM
Overall Posts Rated:
11
Dank jullie wel voor de tips! Zouden jullie me kunnen vertellen hoe ik het best kan afwegen hoe ik m'n stadion moet uitbreiden en/of de prijzen moet veranderen?

This Post:
00
272267.6 in reply to 272267.4
Date: 8/4/2015 8:21:03 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
13431343
Ik heb zelf als hele algemene vuistregel om de prijzen met 30-40% te verhogen bij promotie, ervan uitgaande dat je prijzen al goed stonden voor de vorige competitie. Je zou naar teams in de league waar je in bent gekomen kunnen kijken die gelijkwaardige stadions hebben en wat voor prijzen/bezoekers die aantrekken, maar dat is wel wat werk.

Daarnaast zou ik het grootste deel van je geld stoppen in stadion uitbreiding, je stadion kan nog een stuk groter voor de competitie. Ik zou alle stoelen verhoudingsgewijs gelijkwaardig uitbreiden (als verhouding iets van 1000/350/100/12). Daarna zou ik kijken welke stoelen nog steeds uitverkopen en welke niet meer, en dan degene die nog steeds uitverkopen verder uitbreiden (waarschijnlijk de goedkoopste).

Ik zou ondertussen ook nog wel zoeken naar wat veteranen om je team te versterken, maar niet teveel geld eraan uitgeven. Als je je stadion uitbreid en je prijzen verhoogt krijg je toch nog een hoop extra geld binnen, wat je dan weer voor veteranen kan gebruiken.

From: erossc
This Post:
00
272267.7 in reply to 272267.5
Date: 8/5/2015 1:22:23 AM
Overall Posts Rated:
11
Mijn totale spelerssalarissen komen uit op 80k maar door de salaris ondergrens van 180k gooi ik iedere week 100k in de prullenbak waardoor ik geen winst kan maken en m'n team kan opbouwen. Wat kan ik doen?