BuzzerBeater Forums

België - II.2 > Seizoen 33

Seizoen 33

Set priority
Show messages by
This Post:
00
274891.1
Date: 11/10/2015 12:16:00 PM
Overall Posts Rated:
55
Beste concurrenten,

Ik neem een 'snipperseizoen'. Ik vind zelf dat ik te weinig financiële slagkracht heb om te promoveren en eventueel staande te houden. Ook heb ik weinig zin om over een paar seizoenen tot de conclusie te komen dat ik nog altijd in hetzelfde schuitje zit en dan een verouderde kern zal bezitten. Vandaar deze drastische beslissing om bijna heel mijn kern te verkopen nu ik er een mooi bedrag kan voor krijgen.

Ik zal mij dit seizoen enkel bezig houden met het trainen van enkele jonge snaken en hopen dat ik volgend seizoen een top draft zal ontvangen waarmee ik verder kan bouwen.

Laat het duidelijk zijn dat dit geen vaarwel is van buzzerbeater maar een bewuste stap achteruit om over 3 seizoenen vele stappen vooruit te zetten met een nieuwe jonge garde en voldoende financiële slagkracht.

From: Nobel

This Post:
00
274891.2 in reply to 274891.1
Date: 12/26/2015 7:18:21 PM
Overall Posts Rated:
00
heyhey,

vind het wel speciaal dat je deze stap zet!

Ik begrijp je gedachten gang voor een groot gedeelte wel, als je ziet wat er op de transfer markt te krijgen is en dan nog tegen welke prijs, is het zeer moeilijk om de boel draaiende te houden en dan ook nog voor de nodige verjonging te zorgen!!!

Ik beschikte dus ook over een topploeg in de reeks 2 seizoenen terug, maar ondanks de nodige zuinigheid, was het onmogelijk (een) speler(s) an te trekken om die status te behouden. Ben dus nu aan het strijden om in de reeks te blijven met (misschien ijdele) hoop volgend seizoen rustig mee te draaien zonder degradatie zorgen.

Ik begrijp wel niet hoe de andere teams dit (financieel) volhouden.

Maar we doen verder.

From: iomega13

This Post:
11
274891.3 in reply to 274891.2
Date: 12/27/2015 12:11:30 PM
Overall Posts Rated:
55
Weet dat dit een speciale stap is. Vanaf volgend seizoen begin ik terug te bouwen met jong en belgisch talent. Het verschil is dat als ik terug een volwaardige ploeg heb me niet meer moet focussen op faciliteiten of dergelijke. Ook heb ik nu een heel mooie bankrekening waarmee ik verder kan en investeren wanneer ik wil en hoe ik wil.

Message deleted
This Post:
00
274891.5 in reply to 274891.3
Date: 2/15/2016 3:56:40 AM
Overall Posts Rated:
55
CONGRATZ TO YOLYMAPA!!!

This Post:
00
274891.6 in reply to 274891.5
Date: 2/15/2016 6:04:56 PM
Overall Posts Rated:
66
Indeed :)
I made a big mistake, forgetting to adjust my rotation for the weekly scrimmage. That messed up my game shape, which eventually led to my loss. I might've had a shot if I hadn't forgotten.
Still congratz, and I hope to get another shot at the title this season.