Hello BB-Nederland.
Zojuist heb ik een federatie opgezet genaamd: De Voorbeschouwing.
Deze FED is speciaal gericht op, je raad het al wel; voorbeschouwingen.. Mijn doel is om meerdere managers te werven die het leuk vinden om onze community dat ene beetje meer flair te geven, om de wedstrijden die in ons kikkerlandje gespeeld worden met nog meer sfeer omtrent te laten verlopen. De bedoeling is dat er per week 1 preview uit De Voorbeschouwing federatie op het openbare forum geplaatst wordt.
Per week zal vooraf bekeken worden welke wedstrijd als 'mooiste affiche' bestempeld kan worden. Dit kunnen Beker- en Competitiewedstrijden zijn. De leden van de FED stemmen per week voor de mooiste wedstrijd en 1 van de leden zal deze preview maken. 1 keer per week zal ik dan de preview voorafgaande aan de wedstrijd op het subforum 'BB-Nederland' plaatsen, plus uiteraard de credits aan de schrijver, middels een 'wedstrijd van de week' topic
Als er bijvoorbeeld 3 leden zich inschrijven betekend dat je maar 1 preview hoeft te schrijven per maand waar alle Nederlandse BB'ers de hele maand plezier aan beleven.
Heb je belangstelling om als previewer te willen 'werken' meld je dan nu aan.
Federatie naam: De Voorbeschouwing
Zoek op: De Voorbeschouwing en Type: Regionaal
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info