BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Wedstrijddag Voorbereiding

Wedstrijddag Voorbereiding

Set priority
Show messages by
From: Stijn
This Post:
00
276445.1
Date: 02/09/2016 08:21:52
Overall Posts Rated:
11
Hey,

Weet er iemand waar ik alles over de Wedstrijddag Voorbereiding kan vinden. We kunnen namelijk daar kiezen tussen focus en snelheid van de tegenstander maar ik heb daar geen ervaring mee. Kan iemand me helpen hierbij. Wat moet ik kiezen? Is dit afhankelijk van de taktiek van de tegenstander?

Alvast bedankt!

From: primoss

This Post:
00
276445.2 in reply to 276445.1
Date: 02/09/2016 12:37:51
Overall Posts Rated:
408408
Je kunt dit vinden in de handleiding,maar ff copy paste gedaan:)

Wedstrijddag voorbereiding

Je kunt je coach instructies geven om je players nog wat laatste oefeningen te geven tegen een specifieke aanval van je tegenstander. Je krijgt een aanzienlijke voorsprong over je tegenstander als je hun juiste aanvallende tactiek raad in een van de twee dimensies: focus (welke inside, afstand of gebalanceerd kan zijn) en/of snelheid (welke snel, langzaam of normaal kan zijn). Aan de anere kant, als je voorspellling verkeerd is, zullen je spelers onvoorbereid de wedstrijd ingaan en minder goed presteren.

Er is een grotere panalty wanneer je je tegenstander op beide fronten verkeerd inschat (bijvoorbeeld, door het kiezen van een inside aanval wanneer zij een verre aanval kiezen) dan er is wanneer je iets dichter bij de juiste keuze zit (bijvoorbeeld een inside aanval te kiezen wanneer je tegenstander gebalanceerd aanvalt). Het voorspellingssysteem is optioneel - je kunt er voor kiezen geen laatste minuut aanwijzingen te geven, en je team zal niet verrast worden door een specifieke strategie van je tegenstander.



Last edited by primoss at 02/09/2016 12:43:26

From: AnGi77

This Post:
00
276445.3 in reply to 276445.1
Date: 02/09/2016 15:58:00
Estrellas Absurdas
II.4
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
en hier voor de volledigheid toch ook eventjes de link naar de pagina waar dit allemaal staat
(http://www.buzzerbeater.com/community/rules.aspx?nav=Tact...)

From: Stijn

This Post:
00
276445.4 in reply to 276445.3
Date: 02/10/2016 02:42:08
Overall Posts Rated:
11
Bedankt dit is toch een hele hulp! Ik ben namelijk aan het strijden om te kunnen promoveren en dan is dit handig. Is er iemand die eens naar mijn Squad wil kijken wat ik eigenlijk nog kan gebruiken en trainen?