En mochten jullie tevreden zijn met de huidige koers dan zijn we zeer vereerd om deze door te zetten.
Toen bij mijn eerste speech beloofde ik aanvallend spel met een afschrikwekkende Twin Tower als zijnde rots in de branding.
Een korte evaluatie is apart al gereleased:
(27733.1)Resultaten behaald:
Ongelukkig 3de geworden in de Season 3 group finals; WORLD CUP finalist Spanje was groeps winnaar en Lietuva die CT speelde (toendertijd was dat een sure-win)
Season 4 toernooi zijn we bijna in de finale gekomen; maar Ceska Rep. gooide een CT en daarmee ook zijn kansen in de finale.
Van de 80 landen zijn we 1 van de 4 met 20+ overwinningen.
Van de 80 landen zijn we 2de geeindigd met meest gescoorde punten.
Al met al hebben we een goede basis neergelegd voor Team NEDERLAND. Het team is jong en kan zich redelijk aanmeten met de groten in BB. Met de teller op dat moment aantal users op 180; moet ik een groot compliment geven aan Patjebono die flink zijn tijd heeft ingestoken om een goed beeld te krijgen op alle nederlandse talenten. Ook een speciale dank aan de goede PR die hij wekelijks voert op de algemene forum en alle individuele coaches. Ben dan ook zeer verheugd dat hij heeft toegezegd samen een gooi te doen naar nog een termijn.
Gezien we nu de aantal users op 400+ hebben staan hebben we een beroep gedaan aan een aantal coaches die zich willen inzetten op het scouten van de draftees.
Organisatie is op dit moment als volgt:
NT Coach Rijswijker; eindbeslisser
PR and Trainer etc; Patjebono
(38462) Opponent Analyst; VACATURE
Scouts 3point king
(92835) Niko Salabiko
(38295) BGcc
(92829) The Hammer
(38476) maupster
(38253) Kaiser
(38342)We wensen alle coaches heel veel succes in het nieuwe spannende seizoen en hopelijk tot ziens!!
Last edited by GM-Rijswijker at 5/8/2008 4:52:30 AM
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."