Als er keuze is ben ik wel benieuwd naar de visie van beiden.
- Hoeveel tijd denk je in het algemeen te gaan (en te kunnen) besteden aan NT taken? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je er aardig veel tijd aan kwijt kan zijn. Maar wil je dat ook?
- Wat is je doel? Kort of lange termijn (uiteraard beiden maar waar ligt je focus)? Wanneer vind je dat je geslaagd bent als NT coach?
- Over enkele seizoenen komt er een mooie lichting aan, echt goede prestaties zullen tot die tijd denk ik moeilijk zijn (wie weet). Kun je daar mee om gaan?
- Hoe intensief wil je managers begeleiden zodat we op langere termijn een goede NT selectie hebben? Doe je dat alleen, wil je assistenten hebben (zie idee van Ruaidri zoals tijdje terug gepost)?
- Hoe ervaren ben je met het uitstippelen van trainingsplannen?
- Welk idee/plan heb je om met de andere NL managers te communiceren over het NT in het algemeen (forumposts, overzichten van trainees elk seizoen, tactieken bespreken, etc)
@Jeroen: hoe wil je gaan communiceren als je geen supporter hebt straks? Als ik me goed herinner ben je dat normaal niet en nu alleen i.v.m. een cadeautje van iemand die je begeleidt.