BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Hoe maximum uit team halen

Hoe maximum uit team halen

Set priority
Show messages by
From: GioDeb
This Post:
00
307897.1
Date: 01/09/2021 14:57:50
Grizzly Bears
II.4
Overall Posts Rated:
6464
Second Team:
BC Rebel
Hallo allemaal !


Kan iemand mij even uitleggen hoe ik het maximale uit mijn team kan halen want eerlijk gezegd begrijp ik met momenten niets van BB terwijl ik dacht het eindelijk een beetje te begrijpen na alle forum posts (tot 10 jaar en ouder) te herlezen en ook de handleiding goed door te nemen.

Ik merk nu bv in men wedstrijd van vandaag dat mijn team op het eerste zicht beter lijkt dan dat van mijn tegenstander (hoger salaris).

Aangezien ik ook meer spelers heb met mijn basis- en wisselspelers een hele hoge vorm (sterk/bedreven) en mijn tegenstander maar 9 spelers heeft kan het niet anders dan dat zijn vorm lager gaat zijn omdat hij zijn spelers teveel minuten moet laten spelen.

ook kijk ik steeds wat de zwaktes zijn van mijn tegenstander (inside of outside) en probeer ik als er een zichtbaar patroon is in de tactiek keuze om te voorspellen hoe mijn tegenstander gaat aanvallen.

Helaas blijf ik veel wedstrijden verliezen in de II reeksen ondanks het vaak lijkt dat ik makkelijk de middenmoot moet kunnen halen (5de - 6de plek)

het zou fijn zijn als iemand mij even nog paar basisregels kan neer typen die ik zeker in acht moet nemen om mijn ploeg goed te laten presteren.
Misschien zie ik nog iets over het hoofd.


Bedankt

From: Pmikel

This Post:
00
307897.2 in reply to 307897.1
Date: 07/18/2021 05:14:22
Pie-O-Mikel
III.5
Overall Posts Rated:
00
HoiHoi GioDeb,

Ik heb helemaal hetzelfde gevoel en gedacht als u. Het lijkt dat dit spel ver over zijn top is. Helaas, want Basketball is een van de mooiste sporten die er zijn.

Pmikel

From: GioDeb

This Post:
00
307897.3 in reply to 307897.2
Date: 07/18/2021 14:00:54
Grizzly Bears
II.4
Overall Posts Rated:
6464
Second Team:
BC Rebel
Hey Pmikel,

In tussentijd begin ik als maar meer en meer het spel onder de knie te krijgen.
Ook heb ik samen met 3 andere BB spelers een discord channel met heel wat ervaren spelers aanwezig en wat we voor het kleine BB landje belgiƫ (vlaanderen) een succes kunnen noemen.
24 leden in totaal.

Moest je interesse hebben mag je contact opnemen met mij of even opzoek gaan naar BCO Opwijk.

Succes !