Bon vespre a tothom de la comunitat catalano-parlant!
Com molts sabreu, fa molts anys que estic relacionat amb BB-Andorra a través de la seves seleccions, tant de la u21 com de l'absoluta, aconseguint ser la 2ª persona amb més victòries totals per aquest país, darrera del bo d'en Khabibulin.
Ja fa setmanes que hi vaig pensant, i ara que veig que s'han obert fils en aquest fòrum i que sembla que hi ha gent amb ganes de sumar, he pensatq ue podria compartir aquesta idea que em ronda pel cap...
Sé que "BB-Andorra" no té res implícit amb la comunidad catalana-parlant de BB ni vull relacionar-ho amb cap tema polític a l'actual situació catalana, però és un fet evident, que molts dels que hem trepitjat BB-Andorra, ho hem fet a través de tenir un equip català a BB-Espanya, i potser alguns de nosaltres, sentim més nostra la selecció dels Pirineus que no pas la de la Península.
El que vinc a dir, és que m'agradaria obrir l'opció de ser partícep de la selecció u21 (i qui sap si més endavant ho podem fer amb l'Absoluta) andorrana, a través de formar un grup gent amb ganes de col·laborar i treballar per millorar aquesta selecció i intentar competir amb països més grans.
Això no és un tema nou, i és que s'ha demostrat que comunitats amb menys jugadors que els que hi ha a Catalunya, han aconseguit grans coses, com ho van fer el Japó de Lemonshire, Àustria amb el gran Josef Ka, o altres seleccions sud-americanes.
El meu cas personal amb BB ha canviat força últimament; no tant sols per la meva nova situació laboral sinó també pel canvi motivacional que he patit dins del joc.
Tinc clar que vull entrenar jugadors andorrans per fer-los arribar a la sub21 (és realment fàcil) el més forts possibles, i competir per més que 3-4 victòries cada temporada. Sé que és possible i gens complicat; tant sols requereix d'entrenament i un pèl d'organització, entre no més de 8-10 mànagers amb ganes d'aportar.
Un cop explicat això, m'agradaria aprofitar l'avinentesa del pròxim Draft per trobar aquests mànagers que tinguin ganes d'entrenar jugadors andorrans durant 4 temporades, tot i que aquest projecte segurament haurà de durar entre 6 i 8 temporades per trobar els seus millors resultats.
I doncs, t'animes a ajudar a BB-Andorra u21?
Tots aquells que en tingueu ganes, sigui de la manera que sigui, escriviu per aquí i us contactaré aviat per BB-Mail, però ja us vaig avançant que el més fàcil serà crear un grup de Whatsapp.
Salut,
Gerard.
Poll:
T'agradaria participar activament en el desenvolupament d'Andorra sub21?