BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
22
317895.2 in reply to 317895.1
Date: 2/7/2023 5:02:33 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
33353335
Second Team:
Súria Lakers II
Bon dia a tothom!

Com podreu veure a l'apartat d'Eleccions, he decidit presentar-me per estar al capdavant de l'u21 les properes 2 temporades. Ja fa temps que estic entrenant joves andorrans i aportant-los a la selecció, amb molt bon nivell (sota el meu putn de vista) d'habilitats.
No només sóc jo, sinó un grup de mànagers que estem agafant joves andorrans per entrenar-los i exprèmer al màxim el seu potencial per augmentar el rendiment que poden oferir de cara a la u21.

A nivell de presentació, crec que no cal dir gaire més enllà de portar 15 anys al joc, ser traductor al català, ex-seleccionador u21 i absolut d'Andorra i Espanya amb grans resultats, etc.
Tinc moltes ganes de poder fer que la u21 d'Andorra millori els seus resultats, i estic completament segur de poder fer-ho.

Gerard.

PKT desde la Temporada 4

Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
From: Budi
This Post:
22
317895.3 in reply to 317895.1
Date: 2/7/2023 5:51:47 PM
Overall Posts Rated:
2121
Bones!

Em presento a la comunitat donat que fa relativament poc que estic per buzzerbeater. Estic aquí per aportar el meu granet de sorra a Andorra. No conec a casi ningú menys amb els que he compartit divisió, però espero aportar ganes i il.lusió per intentar fer de la u21 una selecció competitiva i que serveixi per donar continuitat a l’absoluta.

Sobre el meu equip, aquesta temporada he pogut pujar a ESL i he tingut un parell de jugadors sub21, però al tenir que estar continuament comprant i venent per ampliar instalacions no he pogut donar continuïtat al projecte.
El meu punt fort com a manager segurament és la tàctica, disfruto preparant els partits a conciència

Espero que em doneu una oportunitat i qualsevol cosa no dubteu a contactar-me!

Abraçada!