BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Discursos dels Candidats

Discursos dels Candidats (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
22
324011.2 in reply to 324011.1
Date: 06/14/2024 13:59:39
Iluro Sport
III.4
Overall Posts Rated:
100100
Second Team:
Iluro Scout
Hola a tots,

De nou em presento a les eleccions per a seleccionador d'Andorra.

Més o menys ja heu anat veient la meva dedicació amb la selecció. En quatre temporades hem passat de ser top 92 a ser top 59 (en el millor moment) i ara som top 61. Crec que pel nivell de jugadors és el nostre lloc, tot i que hi ha marge de millora per continuar escalant al rànquing (complicat, però, amb el calendari que tindrem a l'Eurobàsquet).
En quatre temporades el balanç de V/D és de 30/25.

Com ja sabeu, la meva implicació és màxima amb la selecció, sempre triant els millors jugadors i els que millor forma han tingut durant la temporada, juntament amb la bona gestió de l'entusiasme (molt important a les seleccions). També puc dir que no he parat d'entrenar joves andorrans per la sub 21 i en breu algun arribarà a l'absoluta. D'altres ja han arribat com en Martí Calduch (50892920) o en Paulí Jofre (51528392). A la sub 21 són bastants més els jugadors andorrans que han entrenat al màxim als meus equips i que han ajudat aquesta selecció.

Poc més a dir, continua el projecte d'entrenar el màxim de jugadors andorrans possible (en tinc 6 entrenant a tope), continua la dedicació, continua el seguiment de jugadors, continua la col·laboració amb els diferents mànagers. En definitiva, continua la meva il·lusió per continuar al front de la selecció absoluta d'Andorra.

Molta sort! Salut!

Last edited by LA-Dave PaP at 06/15/2024 09:01:05