BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Dubte infraestructures

Dubte infraestructures

Set priority
Show messages by
From: Sergi
This Post:
00
324516.1
Date: 7/20/2024 7:13:42 AM
Sertor
III.13
Overall Posts Rated:
6666
Second Team:
Sertor II
Hola,

Vull començar a construir infraestructures, començant per la botiga de marxandatge, i tinc alguns dubtes que segur que els veterans em podeu respondre.

Els tres nivells es poden anar construint per separat o és millor construir els tres de cop?
Hi ha algun ordre ideal per construir els diferents edificis?
Es millor invertir en el disseny del pavelló abans que en algun edifici?

La meva idea és deixar el pavelló com està i invertir en infraestructures mentre no pugi a III. Si pujo construiría 1000 més de preferent, però de moment no ho veig necessari. Ho veieu bé?

Gràcies!

From: Khentar

This Post:
11
324516.2 in reply to 324516.1
Date: 7/20/2024 11:22:20 AM
C.B. Almogavers
IV.24
Overall Posts Rated:
102102
Bones!

Crec que comets un petit error a l'hora de pensar que ja has acabat el pavelló mentres no pugis a III. Jo també tinc la mateixa idea que tu, tenir el pavelló suficient per IV, i he comparat els pavellons i són molt semblants, tret de les tribunes (o com es diguin en català), que tu en tens 300 i jo és l'únic tipus de seient que he maximitzat, però és que l'empleno sempre! ja fa molt temps que vaig construir les 500, ja que és l'únic seient que tenint les entrades més altes que el mínim, aconsegueixo emplenar.

Per tant, jo t'aconsellaria.

1.- Construir les 200 tribunes que et falten
2.- Construir la botiga a nivell 3 (no importa fer-ho en 3 tandes o en una única tanda).
3.- Construir el disseny de 4M (o el que creguis convenient).

Després ja... depèn del que vulguis fer, si vols estalviar, no construiria res més, si vols entrenar, construiria l'edifici de Tirs lliures a nivell 1, i l'edifici de l'entrenament creuat a nivell 3.

Salut!

This Post:
11
324516.3 in reply to 324516.1
Date: 7/20/2024 11:39:45 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
32983298
Second Team:
Súria Lakers II
Va, que ja he tornat de vacances i puc participar més al Fòrum, que he vist que aquests dies hi havia moviment.

Per parts:

Els tres nivells es poden anar construint per separat o és millor construir els tres de cop?


Es poden anar construïnt per separat segons les teves necessitats i economia.
En el meu cas tinc el Gimnàs al 3, la Pista d'Entrenament al 2, Botiga de Marxandatge al 3 i les altres 2 les tinc al nivell 0.

Hi ha algun ordre ideal per construir els diferents edificis?


Com abans, segons les teves necessitats, objectius i paciència.
Si per exemple, ets un equip que es basa en l'entrenament o estàs en un projecte de joves, et recomano el Gimnàs; la Pista d'Entrenament sempre està bé per no haver de destinar cap setmana a l'entrenament de Tirs Lliures i la Botiga et servirà per anar guanyant diners poc a poc al llarg de les setmanes, però em sembla que necessites unes 120 setmanes aprox per pagar l'inversaió inicial i començar a guanyar diners nets (et parlo de memoria en el número de setmanes)-

Es millor invertir en el disseny del pavelló abans que en algun edifici?


Si et sobren MOLTS diners (i parlo de milions i/o estàs tanquejant) et recomano fer el Disseny de Pavelló, però com tot en aquest joc, és quelcom que triga molt temps a treure'n profit.

La meva idea és deixar el pavelló com està i invertir en infraestructures mentre no pugi a III. Si pujo construiría 1000 més de preferent, però de moment no ho veig necessari. Ho veieu bé?


A IVª vas sobrat amb aquest pavelló, però si mai vols competir a IIIª o inclús a IIª és imprescindible que augmentis el pavelló al seu màxim (està capat a uns 22k espectadors aproximadament). Et recomano que acabis amb un pavelló similar a això:

General : 16000
Preferent : 5000
Tribuna : 500
Llotja : 50

PKT desde la Temporada 4



Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
From: Sergi
This Post:
00
324516.4 in reply to 324516.3
Date: 7/20/2024 12:31:46 PM
Sertor
III.13
Overall Posts Rated:
6666
Second Team:
Sertor II
Perfecte!
Seguiré el consell de Khentar i acabaré la tribuna abans de fer la botiga.

Gràcies, companys!

Last edited by Sergi at 7/20/2024 12:42:00 PM