BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
44420.2 in reply to 44420.1
Date: 8/13/2008 4:25:06 PM
Overall Posts Rated:
00
Doncs jo presento la meva candidatura.

Vull començar a foguejar a les noves estrelles andorranes, donar-los la oportunitat de demostrar que serveixen per a l'absoluta e intentar fer un paper digne en tots els partits que juguem, coneixent les nostres limitacions.

From: Calcy

This Post:
00
44420.3 in reply to 44420.2
Date: 8/14/2008 6:36:34 AM
Overall Posts Rated:
00
Et donc el meu vot Romagosa

From: KooL
This Post:
00
44420.4 in reply to 44420.3
Date: 8/14/2008 9:49:44 PM
Overall Posts Rated:
00
Bones companys! Estic aquí per presentar la meva candidatura com a seleccionador sub-21

Aquests són els punts en que es basa el meu programa:

- En primer lloc, la funció que crec que ha de tenir una selecció sub-21 és la de nutrir a l'absoluta perquè el dia de demà pugui competir a un nivell elevat. Aquesta idea és la òptima en la majoria de paisos, però aquí al nostre, degut a la baixa quantitat de mànagers actius el meu criteri canviaria una mica... Evidentment l'objectiu final seguiria sent el mateix, però en comptes d'utilitzar tota la gamma d'edats (de 18 a 21) em concentraria més en els de 18, 19 i algun de 20, deixant així els de 21 i la majoria dels de 20 al Calcy (seleccionador absolut pels que no ho sapigueu) per tal que la nostra selecció absoluta mantingues el nivell actual i pogués seguir creixent. Evidentment si en Calcy en volgués algun de 19 també podria agafar-lo sense cap problema. ;P

- Un altre tema que considero de vital importància és "activar" el forum nacional. Incitar i animar als mànagers del pais a participar-hi per tal d'enganxar-se més al joc i així evitar o, si més no, reduir el nombre d'equips que cauen en l'oblit. Ja ho sabeu! com més equips siguem, més possibilitats que surtin jugadors bons!

- I seguint amb el punt anterior i confiant en un revifament del forum, crearia un "post de juvenils" on els mànagers que creguin que tinguin algun jugador interessant per a la selecció puguin postejar-lo allí. També, evidentment, un post on comentar i fer la crítica (ja sigui positiva o negativa jeje!) dels partits jugats. I per últim, més endavant, quan ja ho tinguéssim clar, un post on s'indicaran els requisits mínims perquè un jugador pugui entrar a la selecció.

- També estic orgullós de dir que tenim una completa base de dades de tots els jugadors andorrans d'entre 18 i 21 anys. Aquesta base de dades es va començar a confeccionar en el moment que va començar a correr el rumor que hi hauria seleccions juvenils i s'ha acabat de perfilar amb el draft d'aquesta temporada. A part, estaré en contacte permanent amb els mànagers que tinguin jugadors a la selecció i vetllaré pels seus entrenos tot donant suggerències del que convindria que entrenessin pel bé de la selecció. Tot i així no us espanteu eh! sé que per un mànager el més important és el seu equip (jo també sóc mànager d'un equip) i mai forçaré ningú a fer algo que no vulgui.

- Per últim, dir-vos que per a dur a terme la tasca de seleccionador tindré la col.laboració de dos mànagers i amics (gairebé són com germans jeje!). Ells m'ajudaran en l'scouting i preparació de partits, i és que crec que la feina de seleccionador és una feina més complexa del que sembla i amb gent que t'ajuda les coses surten millor. Evidentment, si surto escollit espero coordinar-me perfectament amb en Calcy i compartir vivències, experiències i coneixements. I d'es d'aquí estenc la mà a tots els mànagers andorrans que vulguin col.laborar en aquesta gran tasca, que no és altra que fer créixer la nostra selecció i pais!

En fi, espero que em doneu la vostra confiança ja que si ho feu intentaré correspondre-la i intentar fer un paper digne (dins del que es pugui) mantenint el pais el més amunt possible al rànking nacional.

This Post:
00
44420.5 in reply to 44420.4
Date: 8/18/2008 5:06:54 PM
Overall Posts Rated:
404404
After an italian manager team for your national team in the past,vote for another italian manager for your U21 team

From: Jauber
This Post:
00
44420.6 in reply to 44420.5
Date: 8/19/2008 11:22:58 AM
Overall Posts Rated:
00
Hola, sóc Jauber i em presento a les eleccions.
Espero fer una mica gran amb Andorra
staff tècnic per ara és el
següent:
Jauber(III division)

Akcer (III division)
J3s_007(V division)
joselelatele(III division)
javi-leon(V divison)