BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
75130.2 in reply to 75130.1
Date: 2/25/2009 8:10:07 AM
Overall Posts Rated:
1111
És a dir, can I say here whatever I like?? OK.

Bé, donaré el meu punt de vista per si algú vol comentar-lo o dir la seva. Com sabeu, Andorra no guanyarà de moment cap títol mundial ni possiblement passi de ronda (i no és que no ho intentem!). Fa just 3 temporades q es va fer aquest pais al BB i encara no hem explotat tot el nostre potencial.

Per tant, jo crec que en aquests moments en que l'objectiu és fer crèixer la selecció i motivar la participació dels jugadors que esteu darrere la pantalla d'ordenador, el més important són uns seleccionadors, potser no competitius, però si que mirin per l'interès general i que, sobretot, s'entenguin.

Jo com a seleccionador absolut he de dir que la comunicació amb en Romagosa aquesta temporada passada ha set molt bona i tots dos hem après molt i hem pres moltes decisions de present i de futur. Crec que la interacció inerna i externa ha set fructifera (em sembla q ara us mireu els jugadors andorrans d'una manera diferent!), així que jo confiaria un parell de temporadetes més amb en Romagosa. Tots n'aprendrem.

Last edited by Cagallo at 2/25/2009 8:11:38 AM

From: eric3
This Post:
00
75130.3 in reply to 75130.2
Date: 2/25/2009 8:42:31 AM
Overall Posts Rated:
127127
Aquesta temporada no hem presento. jeje
Però m'agradaria fer unes preguntes encara que ia se qui guanyará. xD

-Aquesta temporada es donará més importancia a l'aboluta o a la sub21?

I aquesta va directa an romagosa: Ha surtit algún jugador amb bon potencial i 18 anys?

Si es així i medeix més de 2,11 i té les característiques mig bé (triple mediocre interior) m'ofereixo a fer-ne d'ell un crack mundial com els que tinc en el meu (77275)

Salut i molta sort a tots. ;)

From: Calcy

This Post:
00
75130.4 in reply to 75130.3
Date: 2/25/2009 1:10:34 PM
Overall Posts Rated:
00
No es va donar més importància a cap selecció. Només es va reajustar segons l'edat.

From: Erts
This Post:
00
75130.5 in reply to 75130.3
Date: 2/25/2009 1:12:12 PM
Overall Posts Rated:
00
Hola a tothom,

Em presento a seleccionador sub-21, i tal hi com a dit en Cagallo, la nostre selecció té molt de potencial, i si tots treballem plegats estic convençudíssim que podem arribar com a mínim als play-offs del mundial.

Envieu-me qualsevol correu per comen tar quelcom

Salut!

From: Romagosa

This Post:
00
75130.6 in reply to 75130.3
Date: 2/25/2009 2:07:38 PM
Overall Posts Rated:
00
-Aquesta temporada es donará més importancia a l'aboluta o a la sub21?


Jo treballo per a descobrir nous talents, fer un paper honrós en les eliminatòries i torneigs que participem, i per ajudar al seleccionador absolut en el moment de canvi de temporada, per a intentar que sàpiga en tot moment quins seran els millors de la propera fornada.

Ha surtit algún jugador amb bon potencial i 18 anys?


Si t'interessa col-laborar, aquest jugador et pot satisfer. Crec que es pot treballar molt bé i pot ser un pívot de referència en la nostre selecció nacional dintre de tres temporades:

[Andorra]
Pivot
Toni Corrons (8237992)
Sou setmanal: $ 5 608
DMI: 0
Edat: 18
Alçada: 6'8" / 203 cm
Potencial: allstar
Estat de forma: respectable

Tir: pèssim Abast de tir: respectable
Defensa Exterior: regular Conducció: regular
Penetració: ridícul Passades: mediocre
Tir Interior: regular Defensa interior: respectable
Rebots: respectable Tap: respectable
Resistència: horrible Tir Lliure: horrible

Experiència: pèssim

This Post:
00
75130.7 in reply to 75130.6
Date: 2/26/2009 3:25:12 AM
Overall Posts Rated:
1111
Ho sento Eric3, de jugadors amb potencial superior a allstar només han sortit en posicions exteriors... q de fet, és on pitjor anirem d'aqui 2-3 temporades, així q ja va bé.