BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > draft i scouting

draft i scouting

Set priority
Show messages by
From: mkmark
This Post:
00
79708.1
Date: 3/7/2009 2:13:40 AM
Overall Posts Rated:
00
ola a tothom podrieu dirme per a que serveix el draf i l'scouting?
gracies

From: Asahina

This Post:
00
79708.2 in reply to 79708.1
Date: 3/7/2009 6:15:00 AM
Overall Posts Rated:
1010
Aixo esta extret de la pagina de normes sobre scouting:

"Scouting

Des de la pàgina d'Entrenament, també pots escollir el nombre de jugadors que vols explorar cada setmana. Com més diners inverteixis als scouts, més informació tindràs sobre les joves promeses del draft, per fer així més encertades les teves eleccions al draft.

Els pitjors equips de la lliga tindran les millors eleccions al draft, així que els scouts són molt importants pels equips situats a la part baixa de la classificació."

I aixo sobre el sitema del draft:

"El sistema del draft funciona així: just finalitzar la lliga regular 48 nous jugadors es generen al draft. Cadascun dels 16 equips de la lliga obté 3 eleccions al draft, anant en sentit contrari a la classificació de la lliga regular (just abans dels playoff i de la promoció): Així doncs, un equip que acabi últim a la lliga regular, triarà primer al draft; els empats es trenquen per la diferència de punts (punts a favor menys el punts en contra), si encara persisteix l'empat, serà l'equip amb major anotació. Després de ordenar els equips per a les eleccions, s'escull per ordre als jugadors. El draft es fa 2 dies després del partit de desempat de la final dels Playoffs."

Ho copio directament perque crec que esta bastant be explicat. ^_^

This Post:
00
79708.3 in reply to 79708.2
Date: 3/10/2009 1:16:41 AM
Overall Posts Rated:
00
tal com dius, esta ben explicat, el problema es que de la teoria a la practica hi ha un pas. esta clar, que el draft es en plan nba, que quan acabi la lliga ens repartim els jugadors, pero... quan comencem a tenir info daquests jugadors per saber a qui volem? pq jo fa dues o tres setmanes que faig una despesa en scouting i ni idea de jugadors ni res... sabeu pq? pq aixo si k no u entenc...

This Post:
00
79708.4 in reply to 79708.3
Date: 3/10/2009 1:49:28 AM
Overall Posts Rated:
1010
Doncs, la informacio no la coneixes fins a dues setmanes abans de que s'acabi la temporada. Llavors s'activa la opcio "Editar ordre del Draft" que apareix a on possa ara mateix" Resultats de Draft".

From: CoNRaD_8

This Post:
00
79708.5 in reply to 79708.1
Date: 3/18/2009 7:23:16 PM
Overall Posts Rated:
00
personalment crec que és millor estalviar-se els diners de l'scouting i no invertir en draft i fitxar directament els jugadors que t'interessen.

la temporada que vaig baixar de 4a a 5a no vaig invertir i em van venir bons jugadors. aquesta temporada que he pujat de 5a a 4a tampoc he invertit i m'han vingut uns jugadors que fan bastanta pena.

a veure què en penseu d'invertir o no.

This Post:
00
79708.6 in reply to 79708.5
Date: 3/18/2009 7:42:17 PM
Overall Posts Rated:
1010
Els equips que descendeixen son els que mes tenen que invertir en scouting pq son els primers a triar. Quan mes "drafters" descobreixis mes possibilitats tindras d'aconseguir els millors jugadors. Pero quan ascendeixes invertir en molt scouting es dolent pq ets l'ultim en triar i per tant t'enduras pitjors jugadors.

Jo invertiria en scouting de forma diferent segons 3 situacions:

1- Si quedare ultim o penultim de la conferencia, minim 20k i si tinc molt be l'economia 40k.
2- Si quedare primer de conferencia, maxim 10k.
3- Si la meva situacio no es cap de les anteriors, invertire entre 10k i 20k segons el que s'ajusti millor a la meva economia.

This Post:
00
79708.7 in reply to 79708.4
Date: 3/18/2009 10:46:26 PM
Overall Posts Rated:
00
mercy per la informacio... pero aleshores...invertir durant la temporada en el draft no val per res? perque si fins les dues darreres setmanes no es fa...no?

graciessss

This Post:
00
79708.8 in reply to 79708.7
Date: 3/19/2009 6:12:40 AM
Overall Posts Rated:
00
has d'invertir durant tota la temporada. així aniràs descobrint diferents jugadors. o com a mínim això és el k tinc entès.

De moment vas 4t, com t'ha dit el company Asahina inverteix entre 10 i 20K.

Sort!

This Post:
00
79708.9 in reply to 79708.8
Date: 3/19/2009 6:58:54 AM
Overall Posts Rated:
220220
Jo sempre he invertit 5k setmanals, però des d'aquesta temporada no invertiré res.
Si saps que has de quedar entre els 3 primers de la teva conferència, jo no invertiria res. I com més difícil ho vegis amb la classificació final, més invertiria.

Però cadascú té la seva opinió sobre això.

Ho dic xq abans pensava que era important l'scout, però la temproada pasada vaig quedar 2n de conferència i em van tocar 3 chupabanquillos, i em vaig sentir com si hagués tirat els doblers :P, encara que qualke vegada si et pot caure alguna cosa bona.