BuzzerBeater Forums

Axuda - Galego > Novo motor de partidos e novas medidas económicas

Novo motor de partidos e novas medidas económicas

Set priority
Show messages by
From: litur
This Post:
00
94575.1
Date: 06/04/2009 17:38:27
Overall Posts Rated:
486486
Retomamos o tema aberto no fío da GC. (80077.215)

Estou dacordo con alexenko en que a diferencia foi especialmente no tema do fluxo ofensivo (este ano terei que melloralo algo) que ten importancia sobre todo en tácticas interiores sumado ao sempre vital factor cancha coido que tiñas unha superioridade importante. Supoño que o tema das formas tamén influe (os xogadores en respetabeis non rinden de forma tan boa coma os de forte ou excelente), pero iso afectou aos dous por igual. Agardo os vosos comentarios sobre como funciona o novo motor do xogo e que vos parece.

Last edited by litur at 06/04/2009 17:44:24

Un sentimiento, unos colores, una pasión: CHORIMA BASKET
From: miki_zar

This Post:
00
94575.2 in reply to 94575.1
Date: 06/04/2009 18:10:46
Overall Posts Rated:
464464
Estou dacordo en que este ano temos que primar ese fluxo ofensivo ( eu teño moi claro que tentarei seguir mellorando en toda las facetas pero sobre todo nesta vouno por máis empeño en manexo e pases....).

O factor cancha pareceme incluso demasiado complexo sobre todo entre equipos igualados ( aínda que ten sentido xa que iso vemolo nos partidos reais Madrid- TAU hoxe), eu por exemplo polo de agora decidín xogar cos titulares en casa e na copa ( ata onde chegue) e fora cos suplentes ( salvo excepcións claro).

Coas novas medidas económicas, fagome varias preguntas: Cal é o estadio ideal a nivel de espectadores?, a partir de canta capacidade o espectador non considera c´´omodo un estadio? influirá o estado do equipo na taboa no momento da negociación do contrato de TV? quen cobrará máis cartos un equipo invicto en V ou un que en III teña un balance do 50%..........

Isto polo de agora.

Boas noites rapases

This Post:
00
94575.3 in reply to 94575.2
Date: 06/04/2009 18:36:50
Overall Posts Rated:
22
Sobre o novo motor de xogo, penso que agranda as diferenzas entre equipos. Hoxe casi dobro en puntuacion a un V (xogaba en casa), xogando cos suplentes e drafteados poste baixo (e os meus suplentes interiores son moi panocos).

Tras os amistosos co novo motor, penso que a min me pode favorecer, xa que os meus rivais tenden a ter xogadores con moito tiro, algo de defensa exterior, pero con pouco manexo e pases.

Digo esto por que penso que o novo motor penaliza aos xogadores hiperdopados en 1/2 habilidades e beneficia a xogadores mais compensados. De feito, o base titular do meu equipo colleu 8 rebotes, que con o motor antigo non pasaba nin de grifa.

Respecto a economia, os cambios a priori tamen me poden beneficiar. Por unha parte, por que o meu estadio xa e de por si pequeno, de feito deberia amplialo, co que si baixa a asistencia, podo manter como ata agora.

O do contrato de TV, entendin que se negocia por liga, non a nivel de club. E dicir, ligas con clubs fortes resultaran mais apetecibles para os espectadores, e por tanto recibira mais diñeiro.