kuinka järkevää on panostaa draftiin 40k viikossa, että onko se ihan rahan tuhlausta ?
Oman urani ensimmäistä draftia tässä odotellaan, joten kovin viisaita sanoja on vaikea lausua. En panostaisi itse lähellekään noin paljon viikottain. Sain ainakin itse mukavasti tietoa pelaajista paljon pienemmälläkin panostuksella ja uskoisin, että saan draftista 1-2 hyvää junnua ja vastaavasti sitten 1-2 lottotapausta huolimatta huonosta varausvuorosta. Tässä tietysti auttaa se, että sarjassa on niin paljon botteja, jotka käyttävät omat varausvuoronsa täysin randomilla.
Ajattelin huomenna hävitä tahalleni, että saisin ekan vuoron draftissa ja viiden tähden A+ pelaajan.
Varausjärjestys on jo määräytynyt (eli vain runkosarja lasketaan). Sinulla on silti erittäin hyvät saumat saada haluamasi pelaaja ensimmäisellä varausvuorolla, jos olet esimerkiksi neljän ensimmäisen varaajan joukossa. Itse odotan saavani jonkun kolmesta suosikkipelaajastani, vaikka varaan kai toiseksi viimeisenä. Vain ensimmäisenä varaava voi tietenkin olla varma.
Muokkausta: Olet siis tosiaan runkosarjan viimeinen, eli varaat tietojeni mukaan ensimmäisenä. Onneksi olkoon!
Ja onko tässä pelissä helppo tienata rahaa, vai meneekö budjetti heti kuralle, jos viikkopanostus on se 40k ?
No, itse panostin tosiaan selvästi vähemmän alusta saakka. Rahantulo riippuu paljon pelaajakaupoista ja pelimenestyksestäsi. Itselläni ei ole ollut talousongelmia, mutta eipä ole ollut vielä tappioputkiakaan.
Edited by LA-WallyOop (21.1.2008 15:29:21 CET)Last edited by GM-WallyOop at 1/21/2008 3:29:21 PM