BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Klaagmuur 2

Klaagmuur 2 (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
131194.10 in reply to 131194.6
Date: 2/12/2010 11:51:24 AM
Overall Posts Rated:
471471
Hopla, TIE-deal werd doorbroken met een CT, omdat Chucks Fave 5 het nodig achtte om te winnen met 12 verschil. HCA seems gone, maar nu is het over. Ik ga promoveren. En daarna heel hard lachen. It's over! Als je thuis met CT vs TIE slechts met 12 verschil wint, heb je zeker geen kans in de PO. Tot over 5 weken. I will get you.

Hij kan toch ook normal gespeeld hebben? Dan is ie toch ook nog de enige die wilde winnen?

ik geef hem 100% gelijk in TIE deal te verbreken. hoe zwak ben je wel neit door eventjes een TIE deal voor te stellen. ik vind dat niet kunnen in dit spel. dat is precies alsof PSV en AJAX een deal sluiten om hun B-teams te laten uitvechten wie de beter van de 2 is, ipv de A-team te gebruiken... voor mij zijn TIEdeals een vorm van spelbederf en competitievervalsing, en eender wie het aan mij voorstelt, kan er zeker van zijn dat hij het deksel op zijn neus krijgt, en ik weet dat er MINSTENS 1 GM is die mij in deze opinie steunt.

en ondertussen heeft Chuck Fave 5 een mooie optie genomen op HCA. ik hoop dat ze hem houden, en die kerel verslaan. zodat het he leren zal van TIEdeals voor te stellen / aan te nemen. mss tijd om aan de GM's voor te stellen dat TIE deals geraporteerd mogen worden, en indien dit gebeurt, de club een boete van 500.000$ opleggen? dan zal het rap gedaan zijn met die TIE deals...

mvg

Rev

This Post:
00
131194.11 in reply to 131194.10
Date: 2/12/2010 12:02:39 PM
Overall Posts Rated:
204204
en ondertussen heeft Chuck Fave 5 een mooie optie genomen op HCA. ik hoop dat ze hem houden, en die kerel verslaan. zodat het he leren zal van TIEdeals voor te stellen / aan te nemen. mss tijd om aan de GM's voor te stellen dat TIE deals geraporteerd mogen worden, en indien dit gebeurt, de club een boete van 500.000$ opleggen? dan zal het rap gedaan zijn met die TIE deals..v

Gaat niet lukken en niet gebeuren. Aldus de BB-staf.

From: wimeagle

To: Nick
This Post:
00
131194.12 in reply to 131194.8
Date: 2/12/2010 12:07:41 PM
Overall Posts Rated:
00
Mijn dank, weer wat geleerd!

This Post:
00
131194.13 in reply to 131194.11
Date: 2/12/2010 12:10:36 PM
Overall Posts Rated:
471471
en ondertussen heeft Chuck Fave 5 een mooie optie genomen op HCA. ik hoop dat ze hem houden, en die kerel verslaan. zodat het he leren zal van TIEdeals voor te stellen / aan te nemen. mss tijd om aan de GM's voor te stellen dat TIE deals geraporteerd mogen worden, en indien dit gebeurt, de club een boete van 500.000$ opleggen? dan zal het rap gedaan zijn met die TIE deals..v

Gaat niet lukken en niet gebeuren. Aldus de BB-staf.

ik weet dat het wrs niet gaat lukken, maar ik zou het apprecieren als ze er paal en perk aan zouden stellen. zodat men minder geneigd is om een voorstel te doen voor zo'n deals.

This Post:
00
131194.14 in reply to 131194.13
Date: 2/12/2010 3:45:37 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Jouw mening. Discussie is al meerdere malen gevoerd. Maar misschien heb je dat niet meegekregen? Enfin, als het geen betrekking op jou heeft, waarom dan naast het geven van je mening als in: ''het is zijn goed recht'', dan ook nog zeggen dat het zwak is, het betreft geen toegevoegde waarde in de discussie. Verder zal ik het laten rusten omdat we off-topic raken, maar misschien zal ik jou in het vervolg ook zwak noemen? over een paar weken is het opgelost!

This Post:
00
131194.15 in reply to 131194.10
Date: 2/14/2010 7:13:02 AM
Overall Posts Rated:
506506
TIE deals zijn toegestaan, worden niet bestraft en zullen ook niet bestraft worden.

This Post:
00
131194.16 in reply to 131194.14
Date: 2/14/2010 11:27:01 AM
Overall Posts Rated:
471471
ik kan enkel zeggen dat ik bijzonder teleurgesteld ben hierin... maar zie ook dat het geen oplossing is om het te laten rapporteren, omdat onze GM's dan nog meer werk krijgen. ik kan enkel toevoegen dat ik ten zeerste teleurgesteld ben in mensen die het voorstellen. als mensen het aannemen en verbreken, dan kan ik enkel zeggen, goed gedaan, dat zal hen leren...

tot op het moment dat ik een werkbare oplossing heb, zal ik hierover zwijgen. in de tussentijd, mocht ik met een oplossing komen, reken dan maar dat ik deze zal meedelen (per PM, alvorens een topic te openen)

Rev

ps: terug on topic. Waarom besluit mijn 18 jarige PG, die normaal zich redelijk gedraagd op het veld, plots een foutwaanzin, en wordt hij uitgesloten na 24 minuten gespeeld te hebben in het spel?

This Post:
00
131194.17 in reply to 131194.16
Date: 2/14/2010 11:29:14 AM
Overall Posts Rated:
152152
Was het niet eens met je TIE deal denk ik!

This Post:
00
131194.18 in reply to 131194.17
Date: 2/14/2010 11:34:34 AM
Overall Posts Rated:
3333
Of misschien was hij erg gespannen omdat hij niet wist wat hij voor valentijn aan zijn vriendinnetje zou geven...

This Post:
00
131194.19 in reply to 131194.16
Date: 2/14/2010 12:14:40 PM
Overall Posts Rated:
284284
Tijd mn mond gehouden maar wil hier toch iets over kwijt.

Om maar meteen in huis te vallen; overdrijven is ook een vak. Sorry, maar kan er niets anders van maken. Ik kan best begrijpen dat je het spelelement niet leuk vind, het niet prettig vind dat andere een tie-deal voorstellen om informatie uit te lokken.. Mee eens. Echter 3-point neer zetten zoals je nu doet gaat mij iets te ver. En vind het ook verre van netjes. Juist omdat 3-point in mijn ogen al bewezen heeft een goeie kerel te zijn.

Ik speel donderdag de finale van de cup. Vertel mij eens waarom ik met mn opponent geen tie-deal zou afspreken? Twee sterke teams waarin de 1 de ander niet met 2 vingers in de neus zal verslaan. Als we geen tie-deal afspreken zullen beide teams hoe dan ook geen tie instellen.. De belangen veel te groot, en met een tie vs normal verlies je sowieso. Als je toch beide geen tie instelt, kan je er net zo goed beide wel 1 instellen. Jammer voor de concurrenten in je competitie, maar dan hadden die zichzelf maar in die positie moeten plaatsen door de finale te bereiken..Nietwaar. Dat is de prijs voor een lange cuprun, dat je af en toe een extra tie'tje mee kan pikken. Op basis van vertrouwen (!) ga ik die deal aan. Tell, is dat zwak? En tell me, is het dan niet zwak als die deal door de andere partij verbroken wordt, juist omdat hij op basis van vertrouwen gemaakt wordt? Misbruik maken van het vertrouwen van een anders is m.i. zwak.

Ditzelfde geldt in feite ook voor Talentinho. Hij wist dat hij zelf geen tie ging instellen zonder deal, net zoals hij wist dat zijn opponent gezien de belangen dit ook niet zou doen. Is het dan zwak dat hij een voorstel doet, of slim dat ze met gelijke kansen (tie-tie ipv normal-normal) de wedstrijd ingaan maar wel enhousiame vergaren voor volgende wedstrijden.. Ik denk het laatste.

Het is pas zwak als je zelf sowieso al tie wilt gaan spelen en toch een tie-deal voorstelt, om je kansen te vergroten. Maar dat was nu niet het geval..

Het is pas zwak als je een tie deal accepteerd EN VERBREEKT terwijl je weet dat je opponent zonder zijn voorstel ook gewoon normal had gespeeld.

Kortom, je maakt gebruik van de tools die je hebt, die gegeven worden door BB. En m.i. mag je als mananger 100% gebruik maken van alle elementen die je in je arsenaal hebt zolang je iemand anders er maar niet mee naait.

Last edited by Maupster at 2/14/2010 1:05:53 PM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
131194.20 in reply to 131194.19
Date: 2/14/2010 1:00:06 PM
Overall Posts Rated:
204204
Het is pas zwak als je zelf sowieso al tie wilt gaan spelen en toch een tie-deal voorstelt, om je kansen te vergroten. Maar dat was nu niet het geval..

Het is pas zwak als je een tie deal accepteerd EN VERBREEKT terwijl je weet dat je opponent zonder zijn voorstel ook gewoon normal had gespeeld.

Net zo min als het voorstellen van een TIE-deal zwak kan worden genoemd, vind ik ook dat het verbreken van een TIE-deal niet zwak kan worden genoemd. TIE-deals zijn onderdeel van het tactische steekspel tussen ploegen.

Een voorsteller geeft ten alle tijde toe dat hij 'bang' is voor zijn opponnent, maar denkt hem wel kans te hebben hen te verslaan bij een TIE-deal. De accepterende partij zal moeten beslissen of hij zijn kansen groot genoeg acht om het te accepteren of niet.

Punt is wel, als je hem niet accepteert dan doe je het eigen team 'schade' aan. Dit is iets waarbij de voorsteller ook moet stilstaan. En als hij dan 'geflikt' word, moet hij/zij niet 'miauwen' want 'niet accepteren' is vaak geen optie.

Last edited by Arsjitekt at 2/14/2010 1:00:44 PM

Advertisement