BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT - Scrimmage- United States

NT - Scrimmage- United States

Set priority
Show messages by
This Post:
00
27166.10 in reply to 27166.9
Date: 5/5/2008 9:50:53 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Een nogal aparte ontwikkeling...een 25-0 vrees ik

This Post:
00
27166.11 in reply to 27166.10
Date: 5/5/2008 2:13:29 PM
Overall Posts Rated:
3636
lap...lof......hulde aan de game engine die met deze fantastische namen over de brug komt!.......

This Post:
00
27166.12 in reply to 27166.11
Date: 5/5/2008 2:19:55 PM
Overall Posts Rated:
506506
Oh, we spelen toch, vanzelfspreken zal de spirit van USA erg laag zijn, dus echt tegenstand kan je niet verwachten.

Scherp opgemerkt trouwens Dionysos, SG Lammert Lap is op het laatste moment toegevoegd aan de selectie. Zijn huidige eigenaar houdt de speler altijd goed up to date en traint hem ook lekker, dus als een soort van beloning mag hij ook nog een wedstrijdje meedoen. Bovendien is hij ook goed voor de test van vanavond, met zijn hoge OD.

This Post:
00
27166.13 in reply to 27166.12
Date: 5/5/2008 3:01:48 PM
Overall Posts Rated:
3636
Wel, ik ken zijn skill levels niet, maar weet wel dat hij zijn kans gepakt heeft! Mooie ratings, effectief in zijn scoring.....wellicht een blijvertje!

Succes alvast komend seizoen, gaan jullie je als team verkiesbaar stellen (maw beiden voor bondscoach en dan maar zien wie wordt verkozen) of spelen jullie als team de kaart Rijswijker?

Ik heb mijn stem reeds gereserveerd.......! Dank voor een seizoen leerzame analyses, leuke en grondige inbreng en bovenal 110% commitment!

Gelis aka Dionysos.

This Post:
00
27166.14 in reply to 27166.13
Date: 5/5/2008 3:08:57 PM
Overall Posts Rated:
506506
De ratings kloppen niet, ik geloof nog steeds dat de 3-2 zone de geschreven ratings totaal verkeerd weergeeft.

We verwachtten tegen de strong/proficient PD te hebben. Het is ook onmogelijk dat we vorige week strong(medium) halen met man-to-man en dan nu alle verdedigend sterke spelers opstellen en ook nog eens een 3-2 zone spelen met ongeveer gelijk enthusiasm, maar dan toch maar average(medium) halen.

Je kan wel zien aan de punten per 100 schoten dat we ongeveer rond de strong/proficient OD zaten. Zij hebben een respectable(medium) outside scoren, en volgens de ratings hebben wij een average PD, wat eigenlijk rond de strong/proficient zal zijn denk ik. Maar dus de ratings zeggen dat zij 1 volledig level meer aanval hebben dan onze defense, toch zie je bij de punten per 100 schoten dat hun guards allebei niet boven de 70 komen, wat erg laag is.

We zullen sowieso niet beiden runnen overigens. Rijswijker zal het weer gaan proberen naar alle waarschijnlijkheid.

This Post:
00
27166.15 in reply to 27166.14
Date: 5/6/2008 7:54:21 AM
Overall Posts Rated:
22
We zullen sowieso niet beiden runnen overigens. Rijswijker zal het weer gaan proberen naar alle waarschijnlijkheid.

Yep yep; we willen graag nog een termijn het nederlandse team gaan managen! Hopelijk kunnen we rekenen op jullie steun en vertrouwen. Veel succes gewenst aan de tegenkandidaten.

Met het oog op het nieuwe seizoen zullen we het huidige team evalueren. En bekijken we of we eventueel nieuwe talenten toevoegen op basis van hun stormachtige ontwikkeling.

Ter info: vanwege de enthusiasm reset die deze week gaat plaatsvinden is het handiger om spelers erbij te nemen dan er uit te kicken dus beginnen we in seizoen 5 met een schone lijst.

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
27166.16 in reply to 27166.8
Date: 5/6/2008 8:32:30 AM
Overall Posts Rated:
00
We hebben de Oranje Boven! (/BBWeb/Forum/fedoverview.aspx?fedid=9320 fed in het leven geroepen.

Veel dingen over het NT kan je hier niet openbaar op het forum zetten, alle NT managers struinen het af voor een klein beetje informatie.

In deze fed, alleen voor Nederlanders, kunnen de geinteresseerden meedenken over bijvoorbeeld opstelling etc en veel meer informatie vinden en opvragen over bijvoorbeeld spelers en enthusiasm.

Ook al hebben we nog maar buitengewoon weinig Nederlandse supporters, toch is dit iets extras voor iedereen die er wat meer vanaf wilt weten. Het blijft toch jammer dat we over het openbare forum zo weinig informatie kunnen verstrekken.

Verdorie, ik ben geen supporter.
Misschien toch maar eens gaan kijken of ik die bijdrage op kan hoesten zodat ik ook lid kan worden :(

Echt jammer dat alleen supporters lid kunnen worden, maar natuurlijk begrijpelijk. :)

This Post:
00
27166.17 in reply to 27166.15
Date: 5/6/2008 8:35:02 AM
Overall Posts Rated:
00
We zullen sowieso niet beiden runnen overigens. Rijswijker zal het weer gaan proberen naar alle waarschijnlijkheid :).

Yep yep; we willen graag nog een termijn het nederlandse team gaan managen! Hopelijk kunnen we rekenen op jullie steun en vertrouwen. Veel succes gewenst aan de tegenkandidaten.

Met het oog op het nieuwe seizoen zullen we het huidige team evalueren. En bekijken we of we eventueel nieuwe talenten toevoegen op basis van hun stormachtige ontwikkeling.

Ter info: vanwege de enthusiasm reset die deze week gaat plaatsvinden is het handiger om spelers erbij te nemen dan er uit te kicken dus beginnen we in seizoen 5 met een schone lijst.

Gezien alle voorgaande berichten lijkt het me duidelijk dat dat wel goed gaat komen met die verkiezingen. :)

This Post:
00
27166.18 in reply to 27166.17
Date: 5/6/2008 9:08:43 AM
Overall Posts Rated:
3636
Ik denk dat het heeeel spannend gaat worden en dat ALLE kandidaten een zeer uitgebreid proposal moeten posten zodat de Dutch Community de beste kandidaat kan selecteren (lees: Rijswijker) :)......want ik kijk al uit naar het lezen van de verschillende strategiƫn e.d.

This Post:
00
27166.19 in reply to 27166.16
Date: 5/6/2008 9:17:41 AM
Overall Posts Rated:
22
We hebben de Oranje Boven! ((/BBWeb/Forum/fedoverview.aspx?fedid=9320) fed in het leven geroepen.

Veel dingen over het NT kan je hier niet openbaar op het forum zetten, alle NT managers struinen het af voor een klein beetje informatie.

In deze fed, alleen voor Nederlanders, kunnen de geinteresseerden meedenken over bijvoorbeeld opstelling etc en veel meer informatie vinden en opvragen over bijvoorbeeld spelers en enthusiasm.

Ook al hebben we nog maar buitengewoon weinig Nederlandse supporters, toch is dit iets extras voor iedereen die er wat meer vanaf wilt weten. Het blijft toch jammer dat we over het openbare forum zo weinig informatie kunnen verstrekken.

Verdorie, ik ben geen supporter.
Misschien toch maar eens gaan kijken of ik die bijdrage op kan hoesten zodat ik ook lid kan worden

Echt jammer dat alleen supporters lid kunnen worden, maar natuurlijk begrijpelijk.

Maar laat het zeker geen belemmering worden om je talent spelers aan ons kenbaar te maken! Mailen kan altijd nog via Patjebono of mij.....

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
27166.20 in reply to 27166.18
Date: 5/6/2008 9:19:12 AM
Overall Posts Rated:
00
Dan ga ik me denk ik ook maar verkiesbaar stellen.
Dan valt er in ieder geval wat te lachen :P

Als ik meer dan 0 stemmen krijg zal het me verbazen :)))