Okei... Vähän huonoa kommenttia sieltä, mutta onnea silti.
Kyllä täällä aavisteltiin teidän ensimmäisen kotipelin taktiikka, mutta lähdettiin kokeilemaan et mihin rahkeet riittää siinä pelissä. Ainoa miinus oli silloin, etten muistanut laittaa höökiä normille.
Sen jälkeen lähdettiin katselemaan omaan kotipeliin ja ajateltiin oman kotikentän tuoman edun riittävän. Tiukalle olis mennyt, koska siellä osattiin ottaa normi asenteella se peli, joka oli erittäin hyvä veto kokonaisuutta ajatellen. Ja sitten tulikin tämän päivän peli... Selkeästi jännitystä siellä oli, kun tällaisen viestin pistät
Arvattiin täysin teidän taktiikan vaihdos, mutta toisaalta myös ajateltiin teidän pelkäävän meidän ulkopuolustuksen voimaa ja sen takia päätyvän vielä samaan taktiikkaan. Eli olin kahden vaiheilla olin vaikka intuitio sanoi toisin eli järki ei riittänyt tällä kertaa. Plus muistin sinun viime kauden hölmön kommentin, jonka annoin myös painaa päätöksen teossa. Oletin siis siellä olevan vähemmän ajattelua käytössä, mutta väärin oletin! Olisinpa jättänyt arvaukset pois ja katsonut mihin 2-3 paikka riittää. Se nimittäin oli kans mietinnässä ja no uskallusta ei riittänyt. Hienosti vedit!
Jos saan antaa neuvon, niin tässä tulee:
Kyllä teidän jengi tiedettiin vahvaksi kokonaisuudeksi, kun kyseessä oli teidän kotietu vielä. Sen takia oli pakko arvata teidän taktiikka, koska en uskonut meidän jengin voittavan ilman sen tuomaa etua. Varsinkin, kun näin ensimmäisen pelin. Siellä oli tasaista, mutta vikassa erässä ero repesi ja mun voimakaksikon jaksaminen ei riittänyt.
Jos nousu olisi tullut omalle jengille, niin sieltä oltaisiin tultu heti kauden päätteeksi alas, koska rahkeet eivät vielä riitä näillä reenikkeillä. Lähellä ollaan jo, mutta ei ihan vielä. Mutta siitä päästään itse neuvoon... Eli maitojuna teitä kutsuu, jos ei vahvistusta näy laiturin ja takamiehen paikoille.
Sori, jos jotain ärsytystä olen aiheuttanut! Pihlajamäki on SM sarja tason pelaaja, mutta ilman neljää muuta hyvää avauksen pelaajaa, niin piippuun jäisi ja itseasiassa jäi. Nimittäin kävin kokemassa sen aikanaan ja sen takia uuden projektin aloitinkin.
Tsemppiä uuteen haasteeseen ja onnea mestaruudesta
PS. Henkseleitä en paukuttelisi, mutta se onkin mun tyyli (peace)