Tuolla "jalkapallo puolellahan" on tota MJ touhua jalostettu aikas pitkällekkin,tulokset nyt ei ole ihan vielä alkaneet näkymään(paitsi treeni on tehostunut) mutta luultavasti tie on oikea,miksei siis toimisi täällä BB:ssä myös.
Tätä kyseistä jalkapallo peliä on pelattu myös n. 10vuotta pidempään joten on ihan luonnollista että siellä ollaan asioista aika paljon paremmin perillä. BB elää vielä kehitysvaihetta ja hakee muotoaan.
Hattrickissä myös tämä pelaajien tarkkailu on helpompaa koska siellä treenaaminen on pitkäkestoista ja monesti keskittyy yhteentaitoon pelkästään. BB.n yksi mukavuuksista on ehdottomasti nopea kehitys sekä monipuoliset mahdollisudet kehittää pelaajia eri taidoissa. Tämän johdosta täysin ulkopuolisen on mahdotonta seurata vastustajan kehitystä. Tottakai pitkällä tähtäimellä näkee kun palkat nousee kausien taitteissa ja arvosanat kohoavat korkeammiksi, mutta suoraan pelaajan taitoja on vaikea arvioida.
Ehkä olen oikeassa tai sitten väärässä mutta näin itse asian näkisin.
Kyllähän sä ihan oikeassa olet,tuolla ht:n puolella tosiaan pelaajilla on monesti vain 1-3 taitoa(mistä oikeasti on hyötyä toisilleen) ja kausia takana huomattavasti enemmän.
Ajoinkin tässä takaa sitä että jonkunhan se on joskus aloitettava tuo "ammattimainen" valmennus ja mitä nopeammin sopivan konseptin löytää,niin eiköhän tuo kuilu suurmaihin rupeaisi pienenemään.
Itse en tiedä oikeaa reseptiä miten homma tulisi hoitaa,enkä missää tapauksessa arvostele tapoja miten homma on hoidettu,tiedän että homma on kova ja koska peli kuitenkin perustuu myös puhtaasti matemaattisiin laskelmiin niin joidenkin otteluiden kohdalla hommahan on "Mission: Impossible" :)
Kiitokset sinulle kuluneista kausista,ja katsotaan miten tuleva koutsi alkaa joukkojaan luotsata ja jos hän apuja tarvitsee,niin toivotaan että sitä hänelle löytyy.