BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Houding ?

Houding ?

Set priority
Show messages by
This Post:
00
156550.11 in reply to 156550.10
Date: 9/23/2010 2:10:31 PM
Overall Posts Rated:
11
Ok, ik denk dat ik het ongeveer begrepen heb ;)
Het lijkt me ook wel logisch dat wanneer je rustig speelt, je motivatie lager uitkomt dan iemand die normaal of beter zijn best doet.. Wat me ook normaal lijkt, anders zou je wanneer je een heel seizoen rustig speelt met gemak kunnen winnen (buiten de eerste wedstrijden dan), toch als je niet te veel zwakker bent dan je tegenstander..

Merci ;)

Last edited by JoskeVm at 9/23/2010 2:11:34 PM

This Post:
00
156550.12 in reply to 156550.11
Date: 9/24/2010 5:47:05 AM
Overall Posts Rated:
9696
anders zou je wanneer je een heel seizoen rustig speelt met gemak kunnen winnen (buiten de eerste wedstrijden dan), toch als je niet te veel zwakker bent dan je tegenstander..

wel, als je evengoed of ietsje sterker bent dan de overige teams kan je dat dus inderdaad, ALS de rest altijd gewoon normal zou spelen...
Ik heb dit verschillende seizoenen in de 1 ste klasse zo gespeeld (seizoen 4 tot 7) daarna begonnen er meerderen dat ook te doen, waardoor er nog geen probleem was. Het is pas in de laatste paar seizoenen dat dit niet meer lukt, omdat de teams meer begonnen te varieren in het keuzes.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.