No sekö ei ole yhteistyötä että esim. yhdessä sovitaan, miten näitä MVP/HoF-potentiaalin omaavia pelaajia treenataan? Ja sovitaan siitä jos vaikka joku liikenisi suoraan mun treeniohjaukseen? Niinku jo sanottua, kaudessa ehkä se 1 pelaaja voisi olla keskimäärin, joka ei välttämättä mahtuisi sen takia U21-tiimiin että häntä treenataan pitkällä tähtäimellä miesten maajoukkueeseen. Yksi pelaajako kaataa U21-joukkueen menestyksen, kun niitä mahdollisia pelaajia on sinne pilvin pimein, alkaen jostain potentiaalista 5???
Mikään muu ei ole yhteistyötä kun sinun aikaansaama pelipaikkavastaavat-systeemi? Ja kyllä mua kiinnostaa miten U21-pärjää, mutta ei mulla ole hirveesti siinä tehtävissä...kun pelipaikkavastaavaksi junnujen puolelle aika ei riitä, ja kuitenkin jonkun sortin innostustakin on ollut havaittavissa ainakin draftien scouttauksessa, ni ehkä sieltä jotkut haluaisivat olla mukana myös pelipaikkavastaavina junnupuolella tms. Toki teen scouttausta 18-vuotiaisiin draftin jälkeen, ja kyllä, pääsääntöisesti potentiaalit 9-11, mutta aika ei riitä scouttaamaan kaikkia joten mun puolesta tuleva U21-manageri saa luoda omanlaisensa systeemin esimerkiksi tohon souttaamiseen ja pelaajien treenauttamiseen, siinä ei paljo mun eikä sun sana paina, miten niitä hommia jatkossa siellä puolella hoidetaan.