hm. Moet toegeven dat ik een beetje verbaasd ben dat ik geen 3-2 defense tegen gekregen heb. Nu verwondert het mij wel dat ik zo weinig 3-punters heb kunnen scoren. Met 3-2 defense tegen had ik het denk ik niet gehaald, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. Wat me ook verbaast is vooral de lage rating van Bohy, misschien door die blik naar binnen.
Ik had niet verwacht dat ik een redelijk ging kunnen halen in mijn ploegratings, en had bij hem zelfs sterk verwacht.
Uiteindelijk had ik dus iets te veel schrik, en heb wat geluk gehad met de taktiek. Waarschijnlijk zat Agni vast owv zijn slechte outside aanval, waardoor ik kon profiteren om volledig inside te verdedigen...
Soit vijgen na pasen. We hebben het gehaald en ik besef maar al te goed dat dit mogelijk de enige beker is die ik ooit ga winnen, aangezien de concurrentie weldegelijk zwaar drukt en zonder de nodige portie geluk haalt niemand het, dus... We zullen hem proberen te verdigen, maar ik maak me niet teveel illusies.
Nog een proficiat aan onze tweede klasser die de finale gespeeld heeft, en ge moogt gerust zijn dat ge me ferm hebt laten bibberen! ;)
Waarschijnlijk tot volgend seizoen in 1ste zeker?
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.