Ik denk dat de anderen het hier ook hebben uitgelegd, maar hij was inderdaad duur voor zijn skillset. Ik snap het voordeel van Nederlandse spelers, maar het probleem is dat er veel te weinig aanbod van is, en als er dan een is als Spierings is zijn aanschafprijs aanzienlijk hoger dan de buitenlandse equivalenten. Die 10-15k merchandise is dan wel leuk maar ik houd mijn spelers meestal niet langer dan de 2 seizoenen die nodig zijn om het verschil in aanschafprijs terug te winnen met merchandise
Verder is het inderdaad knap dat South Dragons in het eerste seizoen in de finale staat, maar denk ook sterk beïnvloedt door omstandigheden. Ik vraag me ook af hoe het kan dat zo'n sterk team als FC Den Haag als 7de is geëindigd. Ik baal er ontzettend van dat ik weer moet aftaaien, ik had echt gedacht dat ik het met thuisvoordeel en goede vormen wel zou redden. Blijkt toch dat het gebrek van een echte SF mij parten speelt, ik heb gezocht tot ik een ons woog maar kon gewoon geen goede vinden voor minder dan 2 miljoen. Ik was er al voor gewaarschuwd, maar de foutenproblemen van m'n PF Yuanzheng speelde denk ook mee, ik had gehoopt door hem te laten zitten bij foutenlast dat hij wel zou kunnen finishen. De afgelopen seizoen had hij rond de fout per 10 minuten, en volgens mij kan je dan vaak wel 35+ minuten maken, maar dat zat er niet in deze serie.
Ach ja, ik hoop dat ik m'n spelers voor een goede prijs kan verkopen en weer opnieuw kan promoveren volgend seizoen. Veel succes en tot snel iedereen ;)