Jösses!
Jag hade slagit Bask alla dagar i veckan med coachning.
Och jag är noob.
Jag fick ju nitlotten i kvalet och är chanslös.
Ett uberlag som glassar i nedre regionerna.
Du har så rätt. Speciellt så länge de envisar med RNG så kan man sno 10-15 poäng och då blir det enkelt. Än enklare om man inte totalt bränner formuppdateringen. Med strong i snitt i form på startfemman så bör jag vinna trots bortaplan om inte Bask Et Ball gissar rätt på min taktik. Får som jag kan få det lyftet för speciellt Zecchini. På papperet är mitt lag överlägset och jag vann även med 17 poäng med lägre satsning hemma när vi möttes i serien. Zecchini spelade inte från start då men med tanke på att jag sålt Gandolfi så är det ungefär jämnstarkt lag jag ställer upp med nu. Tog för givet att jag skulle klara kvalet enkelt även utan Gandolfi så sålde medan det fanns en hyfsad chans få en skaplig peng och hade jag bara inte glömt ställa in laget hade rimligen första matchen blivit enkel. Har lyckats göra det mesta fel i slutet av den här säsongen (chansade att bränna entusiasm för att få spela slutspel till ingen nytta också) så kanske får mitt straff och får spela i division 2 nästa säsong ...
Detta är för övrigt andra säsongen i rad som jag missar att ställa laget precis före slutspel. Förra säsongen misslyckades jag att ta mig upp med Utopialaget till stor del därför ... får se om jag kan undvika att floppa så igen ...