BuzzerBeater Forums

Nederland - I.1 > Seizoen 15

Seizoen 15

Set priority
Show messages by
This Post:
00
169918.119 in reply to 169918.1
Date: 4/2/2011 3:23:22 PM
Overall Posts Rated:
3636
....ik herinner me nog een chat toen de nieuwe salaris regels bekend werden gemaakt. IEDEREEN zou voor de 5e plaats spelen. Vandaag was het zover en konden enkele teams hier inderdaad voor gaan, maar geen van allen heeft dat (bewust) gedaan....en zo zie je maar weer dat het sportieve aspect erg in ons allen zit. En DAT vind ik een mooie vaststelling!

This Post:
00
169918.120 in reply to 169918.119
Date: 4/3/2011 10:37:52 AM
Overall Posts Rated:
506506
ai ai ai, heb bijna twee weken aan BB gemist doordat ik nu voor een tijdje in India zit, en daar was Internet niet zo goed te regelen op het begin haha. Zonde in deze tijd van het seizoen. Gelukkig nog wel even mijn standaard opstelling ingesteld met een beter team zowaar

Mijn TS is inmiddels verwaarloosbaar, dat dan weer wel. Great luck in de playoffs iedereen.

This Post:
00
169918.121 in reply to 169918.120
Date: 4/3/2011 11:42:08 AM
Overall Posts Rated:
284284
Wat the heck doe je in India?

Jij ook veel succes. Je hebt het op veel pnt laten liggen, door de redenen die je nu en al eerder aangegeven hebt. Gelukkig heb je iig dus wel een sociaal leven. Dat blijkt

En Ars, jammer voor je. Je was dichtbij je eerste nr 1 eindklassering in de DBA Pro A..En nu uit tegen DHC, anders thuis tegen een CSP in een rebuildfase..Neemt niet weg dat je een mooi seizoen had en jouw team binnen nu en een aantal seizoenen het alsnog gaat flikken. Daar ben ik van overtuigd!

Allen succes. Was iig weer super spannend!

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
169918.122 in reply to 169918.121
Date: 4/3/2011 4:48:12 PM
Overall Posts Rated:
1212
Patrick moet daar wat nieuwe managers werven ;) Op 1 miljard mensen daar moet dat toch wel lukken...

This Post:
00
169918.123 in reply to 169918.119
Date: 4/4/2011 5:33:48 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Laatste games alleen maar CT gespeeld in de hoop nog plek 4 er uit te kunnen slepen! De fans waarderen PO en het zal vast niet vervelend zijn voor de ervaring van je spelers... reden genoeg dus om er voor te gaan! Nu maar eens zien of iemand Maupster kan stoppen, of dat maar 1 Nederlandse ploeg in de B3 gaat spelen.

This Post:
00
169918.124 in reply to 169918.123
Date: 4/4/2011 6:05:16 AM
Overall Posts Rated:
6868
Tsja, is toch niet te hopen dat Maupster kampioen gaat worden dan he ;-)
Doe maar B3 Champion Maup! Dan mag een ander team dit jaar de competitie winnen :p

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
169918.125 in reply to 169918.123
Date: 4/4/2011 6:53:14 AM
Overall Posts Rated:
152152
Het lijkt me leuk als Arsjitekt of Barkleys de competitie wint !
Maar goed we moeten dat maar even afwachten , want Maupster is wel ongelofelijk sterk dit jaar!

This Post:
00
169918.126 in reply to 169918.122
Date: 4/4/2011 10:22:30 AM
Overall Posts Rated:
506506
Hehe, ik zat hier midden in de Cricket gekte joh. Mooi om erbij te zijn hoor, een land die ontploft na de halve finale tegen aartsrivaal Pakistan en dan helemaaaal los gaat als ze ook nog eens de finale pakken.

Maar zit hier voor meerdere redenen, beetje werk, beetje cultuurproeven, beetje contacten leggen (India is booming he) en daarna wat rondreizen I guess, nu ik er toch ben.

This Post:
00
169918.127 in reply to 169918.126
Date: 4/4/2011 10:41:11 AM
Overall Posts Rated:
284284
Klinkt echt heerlijk Patje. Geniet ervan!

BTW, al aan de poeperij geweest daar, of valt het mee? ;)

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
169918.128 in reply to 169918.127
Date: 4/4/2011 11:30:29 AM
Overall Posts Rated:
506506
haha, dat is ook het eerste wat alle Nederlanders vragen. Maar nee, nog nergens last van gehad, maar je schijnt er op den duur niet onderuit te komen. Al leef ik hier wel als een VIP dus krijg ook wel kwaliteitsvoer.Ik vind Indisch eten echt prima te eten, als Westers iemand moet je wel bij alles vragen om minder spices, maar als ze dat dan fixen is het echt prima, stuk beter dan de Nederlandse keuken waar ik al nooit van heb gehouden.

Hier weten ze tenminste wel hoe ze met aardappel om moeten gaan. Niet smakeloos in een pan met water knallen en jus er over heen. Alles wordt hier prima gekruid, ik heb ook nog geen gerecht gehad wat ik niet lekker vond. Enige wat ik minder vond was de Yoghurt hier die ze bij de parantha's in de ochtend serveren. Mij wat te zuur, maar verder hebben ze goede smaak hier.

De mensen zijn ook onwijs sociaal. Ik spreek de lokale taal al een klein beetje en ze waarderen dat ook echt, al is voor iedereen de 2e taal Engels (wel met een moeilijk te verstaan accent, maar daar ben ik inmiddels aan gewend hehe). Daarbij vinden ze het een eer om met een Westers iemand te praten lijkt het wel. Als ik rondloop in de stad komt gewoon iedereen naar me toe om even te babbelen. Ze willen ook nooit wat van je, alleen 's avonds heb je van die zwermen van bedelende kinderen van een jaartje of 4-8 aan je been hangen, maar die Indiers waar ik veel mee om ga lossen dat altijd redelijk snel op door het eea te babbelen.

Maarja ik kan hier echt als een celeb leven. Niet alleen regelt het bedrijf onwijs veel goeds voor me, maar als ik 's ochtends op de markt fruit haal ofzo betaal je omgerekend 15 euro cent voor een tros van 8 bananen! Dus ik haal elke ochtend geweldig veel vers fruit daar haha. Enige wat ik wel echt absurd vind zijn die grote verschillen tussen arm en rijk. Zo werd ik gisteren in een elektrische ferrari vanaf de mega oprijlaan van een 5 sterrne italiaans decadent restaurant weggereden, stop je bij het stoplicht staat daar een vrouw met een kind op de arm, helemaal smerig, op je auto te tikken om te bedelen. Of dan heb je een shopping mall zo groot als het Gelredome (niet overdreven) waar alles er flitsend uitziet en alle grote westerse merken ook gewoon aanwezig zijn, maar dan kijk je aan de overkant van de straat en dan is het daar een puinhoop van vuilnisresten waar dan gezinnen op wonen in tentjes.

Ik vermaak me hier prima, geweldig land met een geweldig volk. Een heerlijke chaos gewoon, kan er wel van genieten

This Post:
00
169918.129 in reply to 169918.128
Date: 4/5/2011 12:43:30 PM
Overall Posts Rated:
1212
Succes allemaal! Dat er maar mooie play-offs mogen komen.

Barkleys tegen DP lijkt me de te verwachten finale. Maar wie weet kan er iemand voor een stuntje zorgen. Wat dat betreft is het natuurlijk extra jammer dat Ars in de laatste wedstrijd het thuisvoordeel heeft verloren.

Niet alleen bovenin strijden de teams maar ook onderin is het heel erg spannend.

Wie blijven er in de DBA? Een gokje maar ik denk HAS en UGP.
Dit zou wel het einde van een tijdperk betekenen wat ijsje zou dan verdwijnen uit de DBA.

Advertisement