Allereerst iedereen bedankt voor de feedback!
Sandman; het klopt dat een deel van de training langzamer gaat, ik realiseer me dat en dat is ook een nadeel waar weinig aan valt te doen. Echter is het tot nu toe een van de weinige functionele nadelen (afgezien van het bij elkaar krijgen van het team), en het voordeel van een enorm lager salaris weegt zeker op tegen een wat langere training.
Ruaidri; dat was een vraag die ik ook in het engelse forum stelde, wat is er nog meer nodig behalve OD, en in welke mate heeft het invloed? SB is redelijk aanwezig al, ik heb ook iets van HA gehoord dat invloed zou hebben; dat heb ik nu op 7 staan op de bigs. In welke mate zal dat de verdediging op de perimeter verslechteren? Als er enig significant verschil is, zou dat denk ik alsnog makkelijk kunnen worden gecompenseerd door meer OD te trainen wat toch geen extra salaris kost, of gewoon ook meer HA trainen voor de bigs, die hebben toch een grote marge in salaris en trainingstijd.
LA-kalebam; Zoals Tesse ook zegt, ik denk/hoop dat de spelers die we zouden trainen niet erg gewild zijn vanwege de abnormale skills. Als er uberhaupt mensen zijn die ze willen kopen, zullen ze zeker niet tegen de bovengrens van de marktprijs gaan zitten, waar wij wel kunnen gaan zitten omdat we op elkaar spelers bieden. Het is niet waterdicht, maar het kan denk wel werken.
Primoss; Wederom heeft Tesse het antwoord al gegeven: ik heb inderdaad gechecked dat ook met de totale skillpunten een lagere potentie vereist is. Het ligt er ook een beetje aan welke salary calculator gebruikt, maar allemaal (s17 salary calculator, die van buzzer manager en die in de training simulator) geven ze aan dat een lagere potentie voldoende is. Voor deze setup is dat PAS/Superstar, maar dat zou desnoods nog afgestemd kunnen worden.
Wat ik tot nu toe merk aan feedback is dat de effectiviteit wel in orde is, of wel in orde gemaakt kan worden binnen het plan. De daadwerkelijke uitdaging zit hem in het bij elkaar krijgen van zo'n team. Nou vraag ik me af...
Zijn er managers die geïnteresseerd zijn in een plan uit te werken en uit te voeren om het te proberen?