Jeg syntes faktisk dem omkring landsholdet gør det godt, og er de rette på posterne. Så jeg stiller ikke op bare fordi jeg er uenig i deres disposition. Men jeg overvejede det for en kort stund da jeg så indlægget i går.
Prioriteten må være at vinde, slut prut. Husk på, jeg har også ofret en del kampe på at træne spillere til NT. Jeg er sikker på at jeg med langt ned til nr. 2 er den der uden sidestykke har haft flest spillere på NT og flest kampe. Et par enkelte af dem købt, ja. Men de fleste trænet, ofte næsten fra bunden. Så derfor kan argumentet også vendes, den som har ofret før, skal vel også bellønnes i det lange løb kontra unge spillere som måske endnu ikke har ofret så meget?
Uanset hvad, så SKAL DK stille stærkest op, det er min mening/holdning. Hvis ikke det sker i den kommende periode, så stiller jeg selv op næste gang. Jeg mener sagtens man kan have en balance imellem gammel og ung uden at sætte grænser. Mht. skilldrops, så har der endnu ikke været et eneste hos mine NT spillere. Det kommer, men ikke så hurtigt. Om 1 til 2 sæsoner, så ja, der kan det blive et problem. Men med det hører at der er en hel del rutine med alderen, den spiller ikke en ubetydelig rolle må jeg minde om.
Jeg støtter op om NT og dem som bruger tid på det, men denne tanke der er plantet mht. alder, den fatter jeg altså ikke :-)