Sprewell ble vel mer og mer interessert i biler etterhvert, og ofret karrieren som baller for å få henge med gutta i Pimp My Ride på EminemTV.
Jepp, det var stor stas å se at Celtics kom i mål denne sesongen. Og hvilken klassiker av en sesong..! Lenge siden NBA har vært så spennende.
Er ikke noen utpreget Celtics-supporter, men da Ray Allen dro fra Sonics, hengte jeg meg på. Da de like etter fikk Garnett var det liten tvil om at dette var et lag som var verdt å holde ekstra godt øye med. Det er ikke så farlig egentlig hvem som vinner, men det er som ved ethvert kommunevalg, det er morsommere når man har stemt. Syns også det var på høy tid at Pierce, Allen og Garnett fikk seg en ring, det har de sannelig fortjent. Kobe har mer enn nok bling fra før, og kommer nok til å få mer. Derfor var det også ekstra godt å se at Celtics klarte det i år, Lakers kommer til å være enda bedre neste år med Bynum tilbake, og kanskje har de også klart å banke litt toughness inn i Gasol. What a wimp!
Finfint med en NBA-tråd, burde selvfølgelig ha vært på plass under sluttspillet, nå skjer det jo ikke all verden på den kanten før november. Men igjen, en NBA-tråd er glimrende, de fleste gutta jeg vanker med tror fortsatt basketball handler om førstemann til 200 poeng eller noe tilsvarende teit.