dingen is vaag, en dat is goed, want dat betekent dat het een brede betekenis heeft, en dat is hier wel van toepassing. Als hij zijn team goed beheert wil dat niet direct zeggen dat hij goede beslissingen neemt op alle vlakken, hij kan bvb regelmatig slechte opstelling maken, en de ploeg toch goed beheren...juiste beslissingen nemen: stel dat hij geen beslissing neemt, dan neemt hij een beslissing, en het is de juiste, daarna neemt hij 2 keer geen beslissing, en dan weer 1 keer de juiste. Hij neemt dus altijd de juiste beslissing, ALS hij er een neemt, begrijp je?Daarom ga ik het laten zoals het is, en lekker vaag doen, zo kan ieder het invullen en kiezen voor zaken waar hij/zij het meeste belang aan hecht.
Of populariteit nu voor of na manager komt, is ook weer vrij onbelangrijk, het enige wat je hier kan zeggen is dat ik het aan elkaar moet schrijven. ;)
Die jou is uiteraard nog een restant van de verschrikkelijke periode waarin ik dit overal mis schreef.Ik ga de aanpassing onmiddellijk uitvoeren.