teetkö ennakkoarvion miten vastustaja pelaa jne.
Tottakai arvioin, millä asenteella vastustaja tulee pelaamaan (cup pelit, peli-innot, vieras/kotipeli, sarjatavoitteet yms...). Esimerkiksi eilen ajattelin, että myllyhaka lähtisi rennolla, koska tarvitsee cupin peleihin peli-intoa eikä yhden sarjapelin "uhraaminen" haittaisi kauheasti, varsinkin kun viimet pelit olivat menneet hyvin joukkueella.
Yritän ohjata aikaisempien pelien taktiikoilla, asenteilla ja pelaajavalinnoilla vastustajat pelaamaan tietyllä taktiikalla minua vastaan. Uusi fokus-systeemi auttaa minua siinä paljon, kun joskus voi "riskittömästi" käyttää sitä. (vastustaja ei hyötyisi mitään, vaan auttaisi minua pelatessaan omaa ennustustani vastaan) ja joskus sen avulla voi ottaa riskejä, jos on oletettavasti altatavastaaja. Toki jos haluaisi tutkia tarkemmin, niin voisin saada paljon lisäinfoa ainakin viikon toiseen peliin ensimmäisen pelin peliminuuuteista ja vastustajan tavasta peluuttaa miehiään (tavoitteleeko aina jotain tiettyä peliaikaa vain pelaako vastustajan pelaajat välillä 48min ja välillä 96min fiiliksen/otteluiden tärkeyden mukaan eli toisinsanoen: Mitä vaaditaan, että manageri muuttaa peluutustaan "normaalista". Kaikista noista saa halutessaan irti aika paljonkin vastustajasta). Itsellä ei valitettavasti aika/halu riitä yleensä kovin monimutkaiseen scouttaukseen.