Dom matcher jag har spelat så tycker jag coachen gjort ganska logiska val i vem som får spela vart. Så med lite sunt förnuft kan man nog lista ut de oavsett. De e väl mest en kul sak att testa tycker jag.
Å andra sidan möter du lag som laddar 1 match mer i veckan...så...ja ...men jag skall givetivis beakta det du skriver
Ute ur cupen så då är det bara att satsa på ligan. Hoppas övriga lag inser detta och inte lägger för mycket krut mot mitt laddade lag :)
Ute ur cupen så då är det bara att satsa på ligan. Hoppas övriga lag inser detta och inte lägger för mycket krut mot mitt laddade lagDet är väl snarare tvärtom? Iom att du inte får gratis-TIE i cupen ska man satsa lite mot dig eftersom du ändå måste spela TIE minst 1 av matcherna i veckan och därmed bör man kunna ta en enkel seger... eller tänker jag fel? ;p
Ute ur cupen så då är det bara att satsa på ligan. Hoppas övriga lag inser detta och inte lägger för mycket krut mot mitt laddade lag
Du får väl räkna mig som nykomling också då...
Jag har en bra feeling inför kvällens omgång. =)Hoppas vi vinner och i övrigt bortasegrar.