Ouch! Thats gotta hurt! Geen B3 voor Rice. Eigenlijk wel aan zijn stand veplicht maar Ysje heeft goede zaken gedaan op de TL de laatste tijd.Zo zie je maar. Nog steeds zijn verassingen mogelijk.Suc6 aan de finalisten!
Gefeliciteerd aan de finalisten! Ik denk dat er dit jaar geen echte favoriet is door het zeer hoge enthousiasm van de warriors. Ondanks dat je de strategie al weet blijken ze gewoon niet te kloppen. Ben benieuwd of de titel een keer naar onze conference kan gaan!
ZOZO Lekker hoor!!!! In de 1e jaar van de DBA gewoon de finale halen en dat ook nog met 2 x een PO normal!! :P Ik ben zeer blij met m`n hoge spirit maar toch ben ik wel de de mindere. Ik zal dinsdag waarschijnlijk op een 10 zitten. Helaas is de 1e wedstrijd wel uit!! :S Maar goed we zullen het beste ervan maken en hopelijk kan ik voor een stuntje gaan zorgen. Ik heb tactisch wel iets minder mogelijk heden. Maar laten we er geen groot issue van maken, want iedereen weet dat de finale wedstrijden altijd verrassend kunnen zijn en onverwachte wendingen kent!!Succes Ysje en moge de beste winnen!! De B3 lijkt me wel een keer leuk!! ;)