We zullen de details snel genoeg horen, maar wat ik er uit opmaak is dat je 100% salaris betaald als je ook maar 1 officiële wedstrijd speelt... Plaats 5 en 8 dus sowieso geen kosten in week 1 vd playoffs. De PO teams die de finale niet halen, spelen alleen in de eerste week van de PO's (dinsdag en eventueel de conf. finale op zaterdag), en hoeven dan de 2de week ook geen salaris te betalen. Alleen de teams die de finale spelen, moeten in de 2de week ook salaris betalen, maar krijgen daar maximaal 3x delen van de kaartverkoop voor terug. Nummers 6 en 7 betalen de eerste week ook altijd, en krijgen daar die week 2 wedstrijden voor terug (= gelijk aan 1 thuiswedstrijd kaartverkoop). Maar als er na 2 wedstrijden geen winnaar in de serie is, wordt de 3de wedstrijd weer op dinsdag gespeeld, en dus moet er weer salaris betaald worden...
Misschien dat er nog ergens een adder onder het gras zit, dat als je geen salaris betaalt, je ook geen training krijgt (of geen auto scrimmage). Anders lijken alleen beide finalisten beter uit de play offs te kunnen komen dan de nummer 5...
Edit: eigenlijk mag ik niet klagen, zo te zien heb ik volgend seizoen zeker 8 wedstrijden in de BBB... Geen idee of dat wat oplevert, trouwens.
Last edited by Thijs at 12/22/2010 1:58:09 AM