Ik heb de scoutingslijsten van het NT bijgewerkt.
Ik werk met twee bestanden.
eerste bestand genaamd Oranje toekomst. Daarin staan de grootste talenten tussen 22 en 25/26.
en tweede bestand selectie Oranje. Met de huidige selectie van het NT en een aantal spelers die er vlakbij zit.
Daarnaast zijn er als het goed is nog 4 bestanden voor U21, met per leeftijdsgroep de talenten.
Zou iedereen die toegang heeft tot 1 van deze 6 bestanden dat hier neer willen zetten. Want in mijn ogen begint het een beetje een rommeltje te worden met alle bestanden.
Arsjitekt en Kalebam volgens mij hebben jullie nog oude bestanden online staan met 22 jarige en hoger. In mijn ogen kunnen die weg.
Ik zelf heb toegang tot alle bestanden.
Als ik het wel heb, heeft enkel The Hammer en ik toegang tot selectie Oranje(owner Ruaidri)
Oranje toekomst(owner The Hammer) zou ik graag van willen weten wie tot dit bestand toegang heeft.
De 4 bestanden per leeftijdsgroep is als ik het goed heb Arsjitekt de owner van.
Mocht er iemand anders tot bondscoach worden gekozen dan zal ik hem/haar natuurlijk toegang geven tot het bestand selectie Oranje.
Ik heb dus op dit moment bijgewerkt selectie Oranje en Oranje toekomst
In het bestand Oranje toekomst zijn de grootste talenten die net 22 zijn geworden ingedeeld, mocht iemand het idee hebben dat er een talent is overgeslagen laat het mij dan weten.
Dus graag je naam en tot welke bestanden je toegang hebt.
Only in the dark, we succeed!