BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Non BB - NBA 1

Non BB - NBA 1

Set priority
Show messages by
From: J-Freak

This Post:
00
288271.131 in reply to 288271.130
Date: 5/26/2019 4:18:54 AM
Overall Posts Rated:
300300
Dit seizoen was ben ik bang de grootste kans die ze hadden om kampioen te worden. Erg pijnlijk dit :(

This Post:
00
288271.132 in reply to 288271.131
Date: 7/1/2019 6:09:17 AM
Overall Posts Rated:
300300
Ik denk dat Brogdon nu geen plek meer gaat krijgen. Mijn Pacers nemen hem graag over voor een fatsoenlijk contract.

Gefeliciteerd met Brogdon. 4-jarig contract van 85 miljoen. Bucks kiezen helaas voor Bledsoe en Hill :(

This Post:
00
288271.133 in reply to 288271.114
Date: 7/1/2019 7:45:26 AM
Overall Posts Rated:
327327
Sow, helderziend... of heb je de GM even gebeld en overtuigd?

Het off-season nu al dikke win voor mijn teampje. Conley en (Bojan) Bogdanovic binnen gehaald. Samen met Mitchell en Gobert zou dat zomaar een contender kunnen worden.

This Post:
00
288271.134 in reply to 288271.133
Date: 7/1/2019 9:55:59 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
Ik weet nou niet wat de Jazz krijgen voor de vermeende trade van Favors naar de Pelicans, maar als ze daar niet iets behulpzaams voor terug krijgen vind ik het zonde dat ze Favors niet naar de Grizzlies wilden sturen in de Conley deal, i.p.v. Crowder bijvoorbeeld. Ze zijn nu wel erg thin op PF, Bogdanovic kan de positie wellicht vervullen maar is niet ideaal. Crowder was een fijne forward met een goede fit volgens mij. Ed Davis is ook een goede toevoeging als backup C!

Snap wel dat de Bucks Brogdon laten gaan voor 21+ mio per jaar, leuke speler maar het is veel geld en dan moet je toch keuzes maken. Dan is het leuker om de Lopez broertjes bij elkaar te zetten!

Verder wel veel transacties zeg! Kevin, Kyrie en DJA naar de Nets die meteen een contender worden volgend seizoen, DAR terug naar de Warriors wat de weg naar de playoffs wellicht open houdt.

Zijn de 6ers er beter op geworden met Horford en J-Rich i.p.v. Butler en Redick? Denk het niet, maar ze hebben de schade wel beperkt. Denk dat Jrich beter tot z'n recht komt als 3 and D speler, en Horford speelt ook liever PF.

Butler bijna naar de Heat, weet niet precies wat die daar zoekt behalve goed management, lekker weer en een gebrek aan taxes?

Walker naar de Celtics, weet nou niet of het met hem beter gaat dan met Kyrie.

Knicks pissen naast de pot maar halen wel 3 PF's binnen (waarvan Randle wel een goede toevoeging is).

This Post:
00
288271.135 in reply to 288271.134
Date: 7/1/2019 10:39:43 AM
Overall Posts Rated:
327327
Ze krijgen draft picks en cap space terug, die nodig was na het aantrekken van Bogdanovic. Daarnaast was Favors nooit echt een goede fit met Gobert. Favors is ook een C, geen PF. Dat is waarom Crowder steeds vaker PF speelde. Die eigenlijk een SF is.

Er moest een goede guard bijkomen naast Mitchell die te veel de lading moest dragen aanvallend. Het is vooral die aanvallende kracht waarin de Jazz zwaar tekort schoten. Ze hebben daar nu invulling aan gegeven en ook nog eens spelers die prima tot uitstekend kunnen verdedigen.

Dat gezegd hebbende, blijft de PF nu de positie waar een oplossing voor gezocht moet worden, dat is nu de zwakke schakel.

This Post:
00
288271.136 in reply to 288271.134
Date: 7/1/2019 12:28:20 PM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Ik zie het nog niet met de Nets. Enorme gok met Durant, kan goed uitpakken, maar Durant heeft veel milage en is zwaar geblesseerd. Kyrie is mij teveel een Westbrook, te veel op individu stats uit en te weinig teamplayer. En wat heeft het voor nut om nu 35% van de cap te betalen voor een zwaar geblesseerde speler? Snap weinig van die tactiek.

Phillies snap ik helemaal niet. Wat heeft Horford voor nut als je Harris hebt. Gaat Harris nu SF spelen?

Bucks halen voor mij het maximaal mogelijke eruit. De belangrijkste spelers vastgelegd, helaas nummer 6 moeten laten gaan, maar wel een 1st round pick en 2 second rounds voor terug.

Boston, verliest veel, maar heeft met Walker wel weer een top guard terug. Benieuwd wat ze klaar gaan krijgen.

Pacers gokken enorm. Zijn 3 starters kwijt. Verjongen wel, team past qua leeftijd nu beter bij elkaar. Maar Oladipo moet nog wel terug komen van blessure en kunnen Sabonis en Turner wel tegelijk spelen?

Knicks maken er weer een potje van. Allemaal dezelfde soort spelers contracteren. Succes Knicks fans!

Bulls hebben naar mijn mening het leuk gedaan. Denk dat die zo maar eens de play-offs kunnen gaan halen.

Raptors moeten blijven hopen dat Kawhi blijft.

In het westen is nog niet heel veel gebeurd behalve dat de Jazz soort van all-in zijn gegaan. De Warriors toch een vervanger voor Klay hebben gehaald en hem een max hebben gegeven. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Portland een massive extension hebben gegeven aan toch al wel een oude speler. Denk dat dat onderweg pijn gaat doen.
Phoenix na jaren een fatsoenlijke point guard hebben.
En Memphis voor mij een steal heeft met JV.

Alles bij elkaar lijkt het op een paar teams na, meer competitief te zijn geworden.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
288271.137 in reply to 288271.136
Date: 7/1/2019 1:57:48 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Goede samenvatting. De Kings doen wel even een stap terug. Vorig jaar begonnen ze tekenen van leven te laten zien. Je zou verwachten dat ze een goede guard die kan verdedigen en schieten halen. Nu geven ze belachelijk veel uit aan Joseph. Een hele goede verdediger, maar schoot 20% 2e helft van het seizoen. En dan heb ik het niet over 3pt, maar totaal. Ongekend stom.

Ik denk dat Milwaukee teveel betaalt voor Middleton. Ik zou zeggen dat hij max. 25 per seizoen waard is. Dit kan in de toekomst problemen opleveren als ze geen ruimte meer hebben voor moves. Giannis zal tzt ook voor een raise in aanmerking komen.

De Pacers houden nog ruimte voor moves, naar mijn idee. Ik heb alleen nog niet gezien welk contract Lamb krijgt. Maar ze zitten nog wel een eind van de tax-line af. De Suns hebben interesse in Aaron Holiday, maar geen spelers die bij Indy passen. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe de 3 guards het doen, totdat Dipo terug is. Mogelijk komt er nog een 3e team bij. Voor de juiste prijs (2 1st rd picks) moet je er serieus over na gaan denken.

This Post:
00
288271.138 in reply to 288271.137
Date: 7/1/2019 3:07:39 PM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Lamb krijgt iets van een 3 jarig contract voor 10,5m per seizoen. Is redelijk standaard voor een sixth man. Verder heeft Indiana natuurlijk ook nog TJ Warren gehad van Phoenix. Die ietsje meer verdient per seizoen.

Opvallend vind ik verder bij Indiana dat Brogdon 4 jaar 85m krijgt. Dit is precies het salaris dat Oladipo ook verdient per seizoen. Even van uitgaan dat er geen grote contracten meer binnen komen verdienen de top 3 verdieners, nog geen 60m per jaar en liggen alle drie nog minimaal 2 seizoenen vast. Indiana is echt een team wat goed geleidt wordt, geen gekke dingen doet en eigenlijk elk jaar wel de play-offs haalt en redelijk vaak toch bij de betere teams hoort in het oosten. Kijk voor de grap eens bij de salarissen die Cleveland betaald of Miami, en die halen nu weer Butler, die toch net niet tot de absolute top behoort, maar wel gewoon max gaat verdienen. Al hebben ze natuurlijk wel de mooiste speler qua naam op de loonlijst staan, Duncan Robinson.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
288271.139 in reply to 288271.137
Date: 7/1/2019 3:10:35 PM
Overall Posts Rated:
300300
Ik had liever gehad dat ze Middleton hadden laten gaan en Brogdon 20 miljoen per seizoen hadden gegeven. Ik snap ook niet waarom ze Robin Lopez hebben aangetrokken. Hij heeft totaal geen range en is inmiddels 31 jaar. Had liever gezien dat ze voor een speler als Wesley Matthews waren gegaan en DJ Wilson meer minuten op die positie zouden gunnen.

Ik hoop voor de Pacers dat Brogdon blessurevrij blijft (lijkt wat blessuregevoelig) en vaker te trekker leert overhalen gezien zijn hoge schotpercentages.

From: J-Freak
This Post:
00
288271.140 in reply to 288271.139
Date: 7/1/2019 5:12:09 PM
Overall Posts Rated:
300300
Had liever gezien dat ze voor een speler als Wesley Matthews waren gegaan

Ik kan schijnbaar ook in de toekomst kijken :)

This Post:
00
288271.141 in reply to 288271.139
Date: 7/1/2019 5:18:18 PM
Overall Posts Rated:
327327
Advertisement