Ik zie het nog niet met de Nets. Enorme gok met Durant, kan goed uitpakken, maar Durant heeft veel milage en is zwaar geblesseerd. Kyrie is mij teveel een Westbrook, te veel op individu stats uit en te weinig teamplayer. En wat heeft het voor nut om nu 35% van de cap te betalen voor een zwaar geblesseerde speler? Snap weinig van die tactiek.
Phillies snap ik helemaal niet. Wat heeft Horford voor nut als je Harris hebt. Gaat Harris nu SF spelen?
Bucks halen voor mij het maximaal mogelijke eruit. De belangrijkste spelers vastgelegd, helaas nummer 6 moeten laten gaan, maar wel een 1st round pick en 2 second rounds voor terug.
Boston, verliest veel, maar heeft met Walker wel weer een top guard terug. Benieuwd wat ze klaar gaan krijgen.
Pacers gokken enorm. Zijn 3 starters kwijt. Verjongen wel, team past qua leeftijd nu beter bij elkaar. Maar Oladipo moet nog wel terug komen van blessure en kunnen Sabonis en Turner wel tegelijk spelen?
Knicks maken er weer een potje van. Allemaal dezelfde soort spelers contracteren. Succes Knicks fans!
Bulls hebben naar mijn mening het leuk gedaan. Denk dat die zo maar eens de play-offs kunnen gaan halen.
Raptors moeten blijven hopen dat Kawhi blijft.
In het westen is nog niet heel veel gebeurd behalve dat de Jazz soort van all-in zijn gegaan. De Warriors toch een vervanger voor Klay hebben gehaald en hem een max hebben gegeven. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Portland een massive extension hebben gegeven aan toch al wel een oude speler. Denk dat dat onderweg pijn gaat doen.
Phoenix na jaren een fatsoenlijke point guard hebben.
En Memphis voor mij een steal heeft met JV.
Alles bij elkaar lijkt het op een paar teams na, meer competitief te zijn geworden.
Only in the dark, we succeed!