BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Rik Smits Bokaal (beker) seizoen 7

Rik Smits Bokaal (beker) seizoen 7

Set priority
Show messages by
This Post:
00
60310.135 in reply to 60310.134
Date: 1/8/2009 4:02:16 PM
Overall Posts Rated:
506506
Tsja, ik had nog een PG willen aantrekken, maar er zijn zo weinig goede PGs aanwezig dat de prijs de lucht in schiet omdat er 10 man bieden op 1 speler. Ik heb niet genoeg cash om mee te dingen.

Ik had voorafgaande aan de match een te lage spirit door een lading normals op rij en ik verwachtte dat jullie alle drie zouden TIEen door het klasseverschil. Ik had gehoopt dat mijn IS genoeg was zo, de matchup ratings zijn ook wel in orde, maar thuisvoordeel + spiritnadeel nekt me. Achteraf had ik moeten TIEen tegen CSP, dan had ik nu nog kunnen normallen en stond ik in de halve finale.

We meeten elkaar in 3 weken en hopelijk in de finale van de PO's, ik kijk er nu al naar uit, het enige wat mij nu rest is de titel in II.4.

Oversight verdient de winst wel natuurlijk, de perfecte taktiek voor beide teams, dus er valt niemand wat de verwijten.

This Post:
00
60310.136 in reply to 60310.135
Date: 1/8/2009 6:10:36 PM
Overall Posts Rated:
22
Mooie prestatie van Oversight. Dat is mijn enige foutje in de voorspelling. Maar ja, had ook niet kunnen verwachten dat de HHC een verkeerde keuze zouden maken door te TIE en ;-).

Anyway, blijkt maar weer dat voor een goede cupreeks meer nodig is dan het sterkste team te hebben.

Veel succes in de halve finale.

From: NajTreb
This Post:
00
60310.137 in reply to 60310.136
Date: 1/13/2009 4:24:41 PM
Overall Posts Rated:
77
Misschien komen we nog wel een rondje verder, alhoewel dat toch wel erg lastig lijkt.

Waarschijnlijk is het donderdag gewoon einde oefening, maar ja, toch een erg leuk bekerseizoen!

This Post:
00
60310.138 in reply to 60310.137
Date: 1/13/2009 6:35:17 PM
Overall Posts Rated:
284284
1/2 finale lieve managers. HALVE FINALE!!

Vier teams die strijden voor die oerlelijke cup waarvan de officiele naam nog bedacht moet worden? Oerlelijk en naamloos, who cares! Eeuwige roem wacht 1 van de 4 manager op.

Twee teams uit DBA Pro A strijden tegen elkaar en twee teams uit divisie II.

Icecream deluxe - Helpman Hooligans

Vorige maand speelden deze 2 teams al eens tegen elkaar. Toen won Ice.Del. overtuigend met 91-68.

Kijkend naar de ratings is HH niet bij klasse om het zijn tegenstander echt moeilijk te maken. Misschien kan er inside met een strong aanval potten gebroken worden, maar of dat voldoende zou zijn? De manager van HH denkt daar in ieder geval duidelijk anders over:

"We have Chan Tuan An. Our international from Taiwan shoots almost 0,5% from the field. He did played yesterday, i know, but only for 9 minutes. He is fresh and frosty so by all means not scared for those cold Icecream. Dont forget we are playing a homegame. 12465 people will be shouting our names! Ours!"

Icecream deluxe zal iig niet verliezen omdat het de druk niet aan kan van een kokend Martiniplaza. In de B3 heeft het laten zien hoe het daarmee om moet gaan.

Gaat Ice.Del. op weg naar nog een finale,nog een 2de cup in de vitrine? We zullen het snel weten. Grote ster Mannino is in ieder geval gespaard voor morgen waardoor de bookies een winst voorspellen voor het uitteam. Maar daar hebben de 12465 Hooligans uiteraard **** aan

Beide veel succes!

De Vette Nijlpaarden - Oversight
Thuis, op het english-forum, in alle sportporgramma's wordt geklaagd over het lage outside shooting percentage. De enige die er geen last van blijkt te hebben is mister manager van Oversight Bertjan, uh, najtreb.

"Outside shooting is the only thing we can do, besides complaining about our wives. And until now we won eight in a row and victory number 9 is on his way. Those Hippo's wont be phat anymore after this one. We will show them all the corners of the field" aldus een zƩƩr overtuigende manager van Oversight.

Is het arrogantie, is het zelfvertrouwen in eigen kunnen? Oversight kan iig vertrouwen op een respectable outside shot en zowel in als outside respectable verdedigen. De vraag is alleen hoe zij hun defence neer gaan zetten! Dit zal een keypunt zijn voor de wedstrijd, want DVN is aanvallend zeer onvoorspelbaar!

De Vette Nijlpaarden hebben hier het heft dan ook in handen want zij zijn degene die meerdere speelstijlen kunnen hanteren, aanvallend gezien; strong outside proficiant inside.

Qua rebounding zullen de teams niet al teveel van elkaar verschillen. Tactiek zal dus zeer bepalend zijn.

De manager van DVN, Hippocritical, wilde niet al te diep ingaan op deze wedstrijd om niets aan het toeval over te laten: "We can win. Last time we lost was already last year ago. It looks like ages! We are phat, thereforwe would like to eat a icecream deluxe. Stop the interview now, i already said way to much.."

Op basis van de voorspelbaarheid van Oversight en de betere offence van DVN zal DVN een grotere kans hebben om de finale bereiken.

Zet hem op heren!

Last edited by Maupster at 1/13/2009 6:40:09 PM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
60310.139 in reply to 60310.138
Date: 1/13/2009 6:40:32 PM
Overall Posts Rated:
506506
Leuk weer, scherp ook van Bertjan, najtreb!

This Post:
00
60310.140 in reply to 60310.139
Date: 1/14/2009 3:41:11 AM
Overall Posts Rated:
22
Niet zomaar een beschouwing; van hier komt een wedstrijd...Maar echt met inhoud.. Net als de vorige keren. Petje af!

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
60310.141 in reply to 60310.140
Date: 1/14/2009 5:57:52 AM
Overall Posts Rated:
00
Nette beschouwing! Zeker met die mooie quote van oversight: 'we'll show them all the corners of the field' Heerlijk toch:D

From: Tesse

This Post:
00
60310.142 in reply to 60310.138
Date: 1/14/2009 8:21:07 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
531531
Second Team:
The Milk
Top gedaan.

Kom op Nijlpaarden! Wij willen een finale zien!

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
60310.143 in reply to 60310.142
Date: 1/14/2009 8:34:58 AM
Overall Posts Rated:
11
Ik ga mijn best doen. Ik ben erg benieuwd hoe de wedstrijd gaat verlopen.

This Post:
00
60310.144 in reply to 60310.143
Date: 1/16/2009 6:29:13 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
531531
Second Team:
The Milk
Er wordt veel gebabbeld over de naam van de cup. Maar niets over de halve finales.

Bij deze mijn felicitaties voor De Vette Nijlpaarden, en uiteraard ook aan Icecream. Misschien dat de BBB laten schieten voor de cup toch wel een erg verstandige keuze is geweest.....tenzij hij hier wordt verloren.....

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
60310.145 in reply to 60310.144
Date: 1/16/2009 7:09:40 PM
Overall Posts Rated:
11
Spannend! Mijn team heeft er zin in, het wordt iig een top match :)

Advertisement