Tervetuloa minunkin puolestani!
Hyvältä kuullostaa suunnitelmasi. Kaiken a ja o on se, että sulla on sellainen areena, jolla voi oikeasti rahoittaa kunnollisen joukkueen. Monelle tulee yllätyksenä se, että vaikka rahat riittäisikin kovan pelaajan hommaamiseen, niin palkat pitää myös pystyä maksamaan. Ite olen tehnyt silleen, että aina välillä laajennetaan areenaa, välillä vahvistetaan sitten joukkuetta sen mukaan kun suurempi areena antaa myöden.
Toistaiseksi olen aina vetänyt vähintään 30k viikkotuloilla, koska haluan jättää pelivaraa siltä varalta, että yleisö ei löydäkään matseihin. Sitten kun tarvitaan lisää rahaa nopeasti laajentamiseen, niin laitetaan pelaajia lihoiksi. Yksinkertaista business-logiikkaa, joka harmittavan monelta tuntuu aina välillä unohtuvan
Nyt en ole areenaa enää laajentanut, koska satsaan nousuun ensi kaudeksi mutta mielestäni on lienee selvää, että ainakaan pienemmällä areenalla kuin esim. mulla on nyt, on aivan turhaa lähteä edes kokeilemaan omaan joukkueen tasoa kakkosessa. Siinä tulee vaan itku silmään