BuzzerBeater Forums

Suomi - III.11 > Yleistä keskustelua

Yleistä keskustelua

Set priority
Show messages by
From: skold
This Post:
00
116857.14 in reply to 116857.11
Date: 12/5/2009 3:07:23 AM
Overall Posts Rated:
22
Tänään taas mennään! Kaksi erittäin tiukkaa kamppailua tulossa. Itse lähden ehkä hieman ennakkosuosikkina omaan otteluuni, mutta kuten jo aiemmin totesin on tälläkin kaudella sattunut kummallisia asioita ja olen hävinnyt otteluita mitkä olisi pitänyt voittaa kymmenillä pisteillä. Toisen puoliskon ottelusta en uskalla edes lähteä arvailemaan, joukkueet ovat niin tasaiset!

From: Hegge
This Post:
00
116857.15 in reply to 116857.14
Date: 12/5/2009 7:10:09 AM
Overall Posts Rated:
3535
Tässä lupaamani ennustukset ja joitakin mietteitä otteluista.

Vihdoin taas päästään tosi toimiin. Yhdyn skoldin mielipiteeseen siitä, että tänään nähdään kaksi hyvin tasaista ottelua.
AC Oakvillellä kotietu, joka siivittää hänet ottelusta voittoon yllättävän suurella pisteerolla. Itse lähen veikkaamaan sellaista 13 pistettä. Kyseisessä ottelussa todennäköisesti nähdään aikamoista heittelyä, kun molemmat joukkueet tulevat todennäköisesti ulkoa. Itse odotan erityisesti heittävien takamiesten Harri Paajalan ja Pedro Candianin kohtaamista. Heistä jompikumpi saattaa ratkaista ottelun omilla yksityissuorituksillaan.
Seuraavassa pelipaikka vertailut joukkueiden välillä:

JJH! vs. AC Oakville
Abel Hals PG Mika Pohtola :Tämä menee JJH!:lle. Hals on erityisesti kunnostautunut syötöissä.
Pedro Candiani SG Harri Paajala :Tämä ottelu pari menee AC Oakvillelle, ja saattaa ratkaista koko ottelun.
Jandro Galdós SF Matti Rikander :AC Oakville vie tämän otteluparin. Rikander on perempi kuin Galdos.
Aki Halinen PF Giancarlo Macchini :Aki halinen hallitsee kyseistä pelipaikkaa ja tulee ottamaan levypalloja paljon.
Nicola Musetti C Dicky Hafkamp :Tätä AC Oakville tulee pitämään omana taistelutantereena Dickyn johdolla.

Penkki:Loppujen lopuksi uskon pelin ratkeavan tähän. Kummalta joukkueelta vaihtomiehet onnistuvat paremmin, tulee voittamaan ottelun. Itse pidän AC Oakvillen vaihtopenkkiä selkeästi parempana ja näin ollen uskon AC Oakvillen voittamaan ottelun.

Puolestaan BC Blood Moonsin ja BC Bonebreakersin kohtaamisesta tulee hyvin tasainen. Ottelu tullaan ratkaiseman todennäköisesti viimeisien minuuttien aikana, ehkä jopa buzzer beaterilla. Kyseisessä ottelussa uskon ja luotan omiini sen verran, että uskallan veikata itselleni kolmen pisteen voittoa. Tietenkin kotiedun turvin. Ottelun ratkaisu tullaan näkemään takamiesten kesken. Zoltán Bui vs Caitan Melones (joka on ollut hyvässä iskussa viime peleissä), kumpi saa pidettyä kumman kurissa, tämä joukkue tulee olemaan hyvin lähellä voittoa. BC Bonebreaker on hyvin tasainen joukkue, jonka jokaiselta pelipaikalta löytyy ratkaisia, tässä tulee olemaan suurin ongelma BC Blood Moonseille. Kun nämä ovat viihtyneet enemmän kaaren takana. (Saattaapi olla, että tänään muuttuu suunnitelmat).
Seuraavassa pelipaikka vertailut joukkueiden välillä:

BC Bonebreakers vs. BC Blood Moons
Caitan Melones PG Zoltán Bui :Tämä paikan uskon menevän selkeästi BC Blood Moonseille.
Stefan Drandiyski SG Kattilakoski tai Rosas:Ehkä hiukan BC Blood Moonseille, riippuu kumman laitan paikalle.
Vito De Florio SF Kattilakoski tai Rosas:Sama tähän kuin ylempää.
Ieremias Sitaropoulos PF Liñayo tai Chianese :Uskon tämän kääntyvän BC Blood Moonseille.
Otso Söderblom C Liñayo tai Glavan :Tätä paikkaa tulee BC Bonebreakers hallitsemaan suvereenisesti.

Penkki:Penkki tasaisuudessaan tulee kääntymään BC Bonebreakersin puoleen. Siellä muutamat miehet kuten Duval tai Koskelo ovat hyvin kovia. BC Blood Moonsin vaihtopenkki on kokenut pahan takaiskun Grovesin loukkaannuttua. Tosin hyvän kauden pelannut Ville Tuononen, voi ratkaista ottelun omalla panoksellaan.

Omien veikkauksien mukaan voitot jäävä kotiluoliin ja finaalissa kohtaavat AC Oakville ja BC Blood Moons.(Tosin ennenkin olen veikannut väärin). Mukavia katseluhetkiä kaikille live-seurannan kautta. Uskoisin, että hikeä tullaan vuodattamaan tarpeeksi koneiden ääressä tänään, jotenka juokaa paljon.

-Hegge

PS. en jaksanut oikolukea enään, joten kirjoitusvirheiden määrä saattaa olla aika suuri.

This Post:
00
116857.16 in reply to 116857.15
Date: 12/5/2009 3:10:13 PM
Overall Posts Rated:
11
Kylläpäs jaksoit paljon kirjoittaa peleistä :) Mukavaa kun tänne on saatu vähän keskustelua toivottavasti sama jatkuu edelleen !

P.S Harmillinen häviö Bonebreakersille :(

This Post:
00
116857.17 in reply to 116857.16
Date: 12/5/2009 4:27:00 PM
Overall Posts Rated:
3535
Tappio tuli sitten. En lähde selittelemään sen enempää, eikä ole syytäkään kun parempi joukkue korjasi voiton. Onnitteluni tästä BC Bonebreakersille. Toisessa parissa ennakkosuosikki piti pintansa, joten tulemme näkemään jännittävän finaalin AC Oakvillen ja BC Bonebreakersin välillä.

Keskustelu piristää mukavasti, olisi mukavaa jos muutkin osallistuisivat enemmän. (en tarkoita teitä jotka ovat kirjoitelleet tänne)

Onnitteluni vielä kerran finalisti parille.

This Post:
00
116857.18 in reply to 116857.16
Date: 12/5/2009 4:34:34 PM
Overall Posts Rated:
3535
Niinpä hyvin harmillinen tappio. Odotin omalta joukkueelta paljon enemmän ja petyin aika pahasti näkemääni. Eipä sille voi mitään, ens kaudella sitten mennään loppuun saakka.

Voisin ruveta kirjoittelemaan enemmänkin tänne, ja ens kaudella ajattelin ruveta pitämään sellasta pienimuotoista kisailua, jos väkeä ilmoittautuu tarpeeksi. Toivottavasti saadaan muutkin enemmän aktiivisemmiksi tänne.

This Post:
00
116857.19 in reply to 116857.18
Date: 12/5/2009 4:47:52 PM
Overall Posts Rated:
11
Jepjep. Vois olla sellane kierroksen 1 x 2 veikkaus ja sit sais aina pinnat ja pidettäis laskua et kuka johtaa :D

This Post:
00
116857.20 in reply to 116857.19
Date: 12/5/2009 4:55:52 PM
Overall Posts Rated:
3535
Kyllä, luit mun ajatukset. Itse olin suunnitellut juuri tuollaista, olis mukavaa jos saatais kaikki managerit meidän divarista tohon. Silloin voitais saada enemmänkin keskustelua aikaiseksi.

This Post:
00
116857.21 in reply to 116857.20
Date: 12/7/2009 11:12:33 AM
Overall Posts Rated:
3535
Vihdoin ja viimein edessä ovat finaalit. Tännä kautena voitto ratkaistaan AC Oakvillen ja BC Bonebreakersin välillä. Joukkueiden tasoero on hyvin pieni ja itse uskon finaalien venyvän kolmanteen otteluun. Jossa voiton vie... mietitään sitä hetken kuluttua.

AC Oakvillen kausi on ollut hieman ailahtelevainen, voittoja kertyi 17 ja tappioita 5. Kaikki ns. helpommat ottelut AC Oakville hoiti päiväjärjestyksestä pois, mutta muutamalle hiukan kovemmalle joukkueelle tappio napsahti sarakkeeseen. Sarjan loppupuolella skoldin johtama ryhmä sitten paransi peliä ja voitti runkosarjan kuusi viimeistä peliä. Hurja vauhti on jatkunut myös playoffeissa, joissa kaatui Purotien Pallo 21 pisteellä ja JJH! yhdeksällä pojolla. Nyt on sitten finaalit kyseessä ja kohta nähdän jatkuuko samanlainen lento myös ensimmäisessä osaottelussa.
BC Bonebreakersin kausi alkoi surkeasti tappiolla BC JaWalle, mutta tämän jälkeen pää nostettiin uudestaan pystyyn ja loppukaudesta tappioita ei tullut kuin viisi lisää. Myös BC Bonebreakers hoiti ns. helpommat ottelut ja mm. kaksi kertaa LML:lle(tosin playoffeissa maksettiin kalavelat takaisin). Playoffeissä wade24 luotsaama joukkue pudotti avauskierroksella LML 10 pisteellä, mielestäni jonkinmoinen yllätys. Toisella kierroksella kaatui allekirjoittaneen BC Blood Moons, tämän jälkeen oli pakko uskoa, että LML voitto ei ollut mikään tuurinpoikanen.

Finaaleissä nähdään kovaa taistoa, jonka jokainen ottelu päättyy maksimissaan viiden pisteen voittoon. AC Oakville saa mielestäni tasokkaamman avauksen kuin BC Bonebreakers. Toisaalta AC Oakville häviää vaihtopelaajien tasossa ja tätä asetta käyttämällä BC Bonebreakers taistelee voitosta. Kauden ainoa kohtaaminen tapahtui AC Oakvillen kotistadionilla, josta kuitenkin BC Bonebreakers lähti voittajana kotiin. Tämä antaa henkisen yliotteen BC Bonebreakersille, josta saattaa olla hyötyä.
Voittajaksi itse veikkaan kuitenkin AC Oakvilleä, joka vie mestaruuden kolmannessa ottelussa kotiedun turvin. Lopuksi onnea molemmille finalisteille ja paras voittakoon.

-Hegge

This Post:
00
116857.22 in reply to 116857.21
Date: 12/7/2009 2:09:19 PM
Overall Posts Rated:
11
Itse veikkaan 2-0 Ac Oakville molemmat ottelut selkeitä voittoja... Tämä on vain oma mielipide =)

This Post:
00
116857.23 in reply to 116857.22
Date: 12/7/2009 2:41:10 PM
Overall Posts Rated:
3535
AC vie olet oikeassa, mutta 2-1. AC vie kotiottelut ehkä viiden pisteen marginaalilla ja vieraissa taipuu pisteella tai parilla. BC on ollut huimassa vireessa (sain sen itsekkin todistaa), joten uskon pelien menevän kolmanteen otteluun.

This Post:
00
116857.24 in reply to 116857.23
Date: 12/7/2009 2:45:13 PM
Overall Posts Rated:
11
Suattaapi olla suattaapi olla olematta =D Pysyn kannassani silti...

Advertisement