A veure, jo he sigut LA, com alguns de vosaltres ja ho sabreu, les noticies ultimament es traduien un pel tard, pero es traduien, ara ja no sé com van perque des de que no ho soc, he posat el BB en castellà, que per les habilitats em va millor :P.
El cas és que les notícies es traduien, però havian de fer fora a algú, i clar, fan fora al mes tonto, o sigui jo jejeje.
Ja hos dic jo, en el temps que vem estar tant jo, com en g3rjo com en Nanahara, vem portar el tema bastant bé, es podien traduir més ràpid o més lent, pero s'acabava traduint.
Jo no és per queixar-me ni per donar soport a en LA-g3rjo, pero almenys ell està donant la cara aqui no com els altres que hi han, que no vull que s'ho prenguin malament pero això sembla una escusa per ser supporter.
També vull dir una altra cosa a en GrFlur, segur que si fosis LA ho farias bé, com molts altres i t'esforçaries a tenir-ho traduit al principi quan et donan aquest càrrec, però llavors algun dia et passaria que no podries conectar-te al BB, un altre dia que no tens temps i només podràs fer la alineació...
Llavors és quant algun dels altres tampoc ha pogut i per qualsevol raó no ho ha traduit i passa el que està passant ara, que tots ens queixem.
En fi, només volia dir que les coses s'han de traduir però doneu temps a la gent que treballa, o que hauria de treballar.