o logos pou o PG mou eixe asxima pososta itan h xamili tou ag katastash kai h kalh amyna tou lubar sthn es amyna.to sout tou einai pio megalo apo thn eksoteriki amyna tou lubar.an to theoreis xamilo....ok.apo kei kai pera an o SF mou eixe 6-7 es sout tote tha evaze 30 pontous.anagastika prepei na dialekseis mia taktiki ston agona.mporousa na valo to anapliromatiko SF vasiko kai na valei 20-25 pontous,alla tha exana se eksoteriki amyna,sthn moni epithesi pou stirizete o green.opote eprep na dialekso.h diafora sta rimb anamenomeni me dedomeno thn 3-2 amyna pou epeza.den itan kati pou den to eixa ipologisei.ayto pou den eixa ipologisei itan oi psiloi mou na mhn mporoun na skoraroun apenanti se psilous aksias 30 xiliarika synolo,eno kanoun plaka se poly akrivoterous antipalous,opos xthes sto idiotiko apenanti se antipalous aksias 90 xiliadon.se mia souma tora,o logos pou exasa itan kathara thema edras kai ipsiloterou enthousiasmou tou green.ego eixa 9 kai o green prepei na eixe h 11 h 12.stous telikous me pleonektima edras kai idio enthousiasmo den ginete na xaso.ayto pou mou thn dinei pantos se ayto to pexnidi einai otan vgazeis kalitera ratings kai xaneis to mats.episis allo ena meion einai otan kapoios pezei me 5 mono pektes kai kerdizei.to epatha tora,to eixa pathei me ton ameilikto klp.aporo giati ego o traxanas ftiaxno omada me 10 pektes kai oxi me 5.