BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Debate Thread / Vaaliväittely

National Team Debate Thread / Vaaliväittely (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
158886.15 in reply to 158886.12
Date: 10/8/2010 2:12:14 PM
Porvoon Jarmo
III.1
Overall Posts Rated:
788788
Tärkeä muistutus vaalien sääntöihin liittyen:

Vaalikeskustelu ja äänten kalastelu vaalipuiden ulkopuolella joko BB-postilla tai keskustelualueilla on jyrkästi kiellettyä. Säännön rikkominen johtaa pääsääntöisesti ehdokkaan hylkäämiseen.

No niimpä näkyy,ainoa varteen otettava ehdokas on sitten poistettu,D. Miroa yhtään tuntien oon varma ettei kyseessä ole ollut hyötymis tarkoitus.
Säännöt on sääntöjä mutta jonkinmoinen inhimillisyys kohta niissäkin voisi olla.

Nukun autuaasti nämä vaalit jos ehdokkaat on tuossa mitä nyt on!

This Post:
11
158886.16 in reply to 158886.15
Date: 10/8/2010 2:44:43 PM
Overall Posts Rated:
182182
Pahus sentään. Mutta omatunto on puhdas. Täysi vahinko oli, ei käynyt mielessä että tekisin mitään edes harmaan suuntaan olevaa.. Näistä päätöksistä ei keskustella/selitellä sen enempää.
Toivottavasti ilmestyy muitakin ehdokkaita mukaan ja mielenkiintoista keskustelua! Onnea jäljelläoleville ja kiitokset monelle. Onnea kaikille kauteen muutenkin, itse en nyt tiedä miten viettää tulevia kuukausia kun oma kerho tulee olemaan autopilootilla ainakin tämän kauden (edit: siis ei realistisia mahdollisuuksia kärkitaistoihin eikä toivottavasti ihan jumbosijallekaan, ja kehitetään vain noita 6 isoa miestä rauhassa viikosta viikkoon).

A question for all candidates: What are your thoughts about Finland's qualification group and chances etc?

best regards,
/DM

Last edited by D. Mirosavljevic at 10/8/2010 3:57:34 PM

!zazhigai!
This Post:
00
158886.17 in reply to 158886.12
Date: 10/8/2010 3:42:42 PM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
778778
Ihan uteliaisuuttani aprikoin, että saakos ehdokas tehdä vaalityötä perinteiseen tapaan pystyttämällä vaaliteltta kaupungin torille tai kolmen sepän patsaalle? Tai järjestää vaalitilaisuuksia, missä managerit voisivat illastaa ja kotimatkalle saisivat vielä vaalikuvin paketoiduissa paketeissa konvehteja, ruisleipää ja ilmapalloja?

From: ietu
This Post:
00
158886.18 in reply to 158886.17
Date: 10/8/2010 4:47:57 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Andromeda:

NaiCoun aikana oli erittäin hyvät ulkomiehet, mutta hän kaatui mielestäni turhaan rentoiluun viime kaudella. Pyrkisin ehkä itse pelaamaan hieman vähemmän riskillä, jotta aivan tuollaisia tippumisia ei tulisi.

Codemasters:

Noista taktiikoista en ole itse nopealla lukemisella saanut kovin hyvää kuvaa, mutta kyllä varmasti ainakin tuonne hyökkäykseen olisi varsin mieluisa tuo. Itse olen miettinyt kuinka tuo pakitus toimii, mutta eiköhän se tulevina viikkoina tule selville. Ja en ala nyt erittelemään että mikä voisi sopia ja mikä ei, kun en vielä ole niihin taktiikoihin liiaksi perehtynyt ja tiedä tulevan kauden pelaajia.

D.M:

Kyllähän tuo karsinta näyttäisi olevan hieman tasokkaampi kuin viime kaudella, mutta kyllä näkisin että hvät mahdollisuudet jatkoon on mennä. Mutta tämäkin riippuu siitä millainen ikäryhmä tulee tuosta 20-21 vuotiaista.

Henrik:

Jos joskus tulet maajoukkueisiin ehdolle niin toivon mukaan vaalikiertueesi, virallinen/epävirallinen tekee myös pysäkin itäsuomessa eikä vain rajoitu kehä5;n sisälle.

Last edited by ietu at 10/8/2010 4:51:19 PM

This Post:
00
158886.19 in reply to 158886.15
Date: 10/8/2010 9:22:59 PM
Overall Posts Rated:
22
Tärkeä muistutus vaalien sääntöihin liittyen:

Vaalikeskustelu ja äänten kalastelu vaalipuiden ulkopuolella joko BB-postilla tai keskustelualueilla on jyrkästi kiellettyä. Säännön rikkominen johtaa pääsääntöisesti ehdokkaan hylkäämiseen.

No niimpä näkyy,ainoa varteen otettava ehdokas on sitten poistettu,D. Miroa yhtään tuntien oon varma ettei kyseessä ole ollut hyötymis tarkoitus.
Säännöt on sääntöjä mutta jonkinmoinen inhimillisyys kohta niissäkin voisi olla.

Nukun autuaasti nämä vaalit jos ehdokkaat on tuossa mitä nyt on!

Protestiksi tyhmille vaalisäännöille, äänestän italialaista ja lopetan huippumiehen treenaamisen.

Kiitti ja moro!

This Post:
00
158886.20 in reply to 158886.17
Date: 10/9/2010 2:41:57 AM
Overall Posts Rated:
587587
Kunhan rahoituskuviot ovat kunnossa.

From: hoo-cee
This Post:
00
158886.21 in reply to 158886.20
Date: 10/9/2010 6:54:39 PM
Overall Posts Rated:
106106
Eräästä toisesta topicista hieman muokattu kahden eri postaukseni tekstiä:

Esim. PG:llä sisäpelitaitojen vaikutus (pl. mahdollisesti levypallot) vaikutus palkkaan on tietojeni mukaan melko minimaalinen. Kuitenkin moni maajoukkuepelaaja jossain vaiheessa tulee varmasti sinne rajoille, joissa joku joukkue mielellään ottaisi tai antaisi treeniä, mutta kun palkat nousee liikaa.

Pelaaja, jonka molempien sarakkeiden kolme ylintä riviä (ulkopelaajan taidot) on esim. 16 ja lähiheitot ja -puolustus 5 saa käytännössä samaa palkkaa kuin pelaaja, jolla samat ulkopelaajan taidot, mutta lähiheitto ja -puolustus on vaikka 12. Vasta kun levypalloja aletaan nostaa enemmän, niin palkkakin pompsahtaa.

En itse tiedä, mutta mieltäisin kaikki lay-up -yritykset lähiheitoiksi. Tutkittaessa lähiheittojen onnistumista heikoilla lähiheitoilla täytyy tosiaan muistaa ottaa huomioon statistiikan koko (todella hankala saada isoksi, jos joutuu katsomaan ottelut läpi) mutta etenkin se, että ei sillä vastustajan PG:lläkään välttämättä se sisäpuolustus ole se ykkösjuttu - ehkä todennäköisesti jopa ei.

Voisi olla jossain harkkamatsissa mielenkiintoista pelata siten, että joku sentteri puolustaa takamiestä. Katsoa vaikuttaako kovinkin lay-up -yrityksiin. Tällöin olisi varmaan hyvä pelata "look inside" tai "low post" vastaan "man to man". Ja sitten toinen peli esim samalla takamiehellä vastaan pelaaja, jolla ei sisäpuolustusta. Ja toistaa muutaman kerran...

Toisaalta vaikuttaakohan lay-up -yritysten onnistumiseen myös puolustajan ulkopuolustus (ja hyökkääjän driving) - intuitiivisesti ajateltunahan helpompi on laittaa lay-up sisään kun on päässyt kaverin ohi (huono ulkopuolustus, hyvä driving) kuin se, että puolustaja on vielä edessä häiritsemässä (hyvä ulkopuolustus), jolloin lähipuolustus vasta "potkaisisi sisään".

Paha sanoa, varmaan aika vaikea noista on ihan hirveästi päätelmiä tehdä. Toisaalta sitten, ehkä tulee itse välillä ajateltua pelimoottoria turhan monimutkaisesti. Paha sanoa. Toisaalta taas :) olisiko tuokaan niin vaikea koodata - kaveri ajaa, riippuen puolustajan ja hyökkääjän taidoista pelaaja pääsee ohi / puolustaja on mukana -> haastettu lay-up / vapaa heitto tai syöttö vapaalle pelaajalle / syöttö vaikka itse olisi vapaa.

Tämmöistä tajunnanvirtaa - ehdokkailta ajatuksia aiheeseen?

This Post:
00
158886.22 in reply to 158886.21
Date: 10/10/2010 4:08:10 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Esim. PG:llä sisäpelitaitojen vaikutus (pl. mahdollisesti levypallot) vaikutus palkkaan on tietojeni mukaan melko minimaalinen. Kuitenkin moni maajoukkuepelaaja jossain vaiheessa tulee varmasti sinne rajoille, joissa joku joukkue mielellään ottaisi tai antaisi treeniä, mutta kun palkat nousee liikaa.

Pelaaja, jonka molempien sarakkeiden kolme ylintä riviä (ulkopelaajan taidot) on esim. 16 ja lähiheitot ja -puolustus 5 saa käytännössä samaa palkkaa kuin pelaaja, jolla samat ulkopelaajan taidot, mutta lähiheitto ja -puolustus on vaikka 12. Vasta kun levypalloja aletaan nostaa enemmän, niin palkkakin pompsahtaa.

jos joku joukkue saa tuollaisen pelaajan junnutiimiin kun hän "täyttää" 21v niin minun puolesta hän voisi vaikkapa jatkaa pelaajan treenaamista ottamalla hänelle torjuntaa jos siltä tuntuu. Tuossa kuitenkin puhutaan pelaajista, ketkä ovat sen +23 vuotta niin tuskinpa noista kannattaa järin puhua U21 vaaleissa. Kyllä itse ottaisin ainakin mieluummin joukkueeseeni pelaajan jolla olisi nuo 6x16 ylätaidot ja is-12+id-12 kuin sellaisen jolla on id-5 is-5.

Voisi olla jossain harkkamatsissa mielenkiintoista pelata siten, että joku sentteri puolustaa takamiestä. Katsoa vaikuttaako kovinkin lay-up -yrityksiin. Tällöin olisi varmaan hyvä pelata "look inside" tai "low post" vastaan "man to man". Ja sitten toinen peli esim samalla takamiehellä vastaan pelaaja, jolla ei sisäpuolustusta. Ja toistaa muutaman kerran...

Sovi tuollaisia pelejä niin varmasti luen joko foorumeilta tai sitten suoraan BB-mailista että kuinka tuossa on käynyt.

This Post:
00
158886.23 in reply to 158886.22
Date: 10/10/2010 3:12:15 PM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
410410
Tämä kysymys ratkaisee ääneni kohtalon.

Sukkahousut vai villapipo ??

This Post:
00
158886.24 in reply to 158886.23
Date: 10/10/2010 3:15:50 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Koska pehmeät tyttönorsut ovat niin kovia, he eivät käytä sukkahousuja, joten vastaan Villapipo! koska se on aina yhtä cool!

This Post:
00
158886.25 in reply to 158886.23
Date: 10/10/2010 3:31:01 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Tässä taloudellisessa tilanteessa sukkahousut olisi paremmin päähän vedettävissä, jos sillä saisi hieman lisävaluuttaa :)

Last edited by zafman at 10/10/2010 3:33:13 PM

Advertisement