Pitääkö mielestäsi maajoukkueen peräsimeen valittavalla olla koripallotausta? Tai pelata Hattrickiä?
Ei pidä olla koripallo taustaa tietenkään, mutta ei siitä haittaakaan taktiikoiden luomisessa ole, olen kokenut että siitä on vain pelkkää hyötyä, tietysti taktiikka vaihtoehdot ovat vielä melko suppeita, mutta en tiedä onko niihin tulossa uudistuksia.
Hattrick on saman tyylinen peli, ja monet Buzzerbeatteriäkin pelaavat pelaavat Hattrickkiakin. Laatu peli, joka mielestäni auttaa myös tässä pelissä.
Muutkin voivat laittaa kommenttia auttaako koripallo tausta tai Hattrick tässä pelissä?? Minun mielestäni kyllä !Jos joukkueesi on yksi Suomen parhaista, niin miten näet, että se parantaa asemiasi vaalitaistossa? Hyvällä joukkueella on aina helppo pärjätä - missä saavutukset?
Vaalitaistossa se auttaa kun se on ihan tekemällä tehty, olen käyttänyt hirveästi aikaa pohdiskeluun ja suunnitteluun, mitä minun kuuluisi tehdä ja minulla on aina suunnitelmat muutamaksi viikoksi miten etenen.
Saavutuksista, että viime kautena cupissa taisin olla 8 parhaan joukossa tipuin, kun kaveri taisi pistää täyden höyryn päälle ja voitti 10 pistettä. Menneellä kaudella panostin sarjaan ja olinkin sarjan johdossa ja omasta tahdostani laitoin rentoa peliä pudotus pelejä varten ja parempaa drafti paikkaa hakiessani, mutta playareissa tapahtui pieni kämmi, kun oli laittanut kokoonpanot aikaisemmin niin netti oli pätkäissyt ja luulin, kokoonpanot olivat menneet huomasin sen ottelu päivän aamuna, sitten koitin laittaa niitä, mutta tulikin jonkinlainen korjauskatkos ja en päässyt laittamaan kokoonpanoja ja juuri ennen otteluakin olin menossa laittamaan, mutta sitten tulikin välttämätön kiire ja kokoonpanot jäi laittamatta. Olin voittanut sarja kaudella sarjastamme nousseen KPP:n luvuin 79 - 88.
Tarkoittaa mitä? Jaksaa käydä monien joukkueiden rostereita läpi etsimässä kovia pelaajia?
Osin varmaan sitäkin, mutta en tajua että onko hänellä niin kauhea tuuri vai mikä kun hän löytää semmoisia pelaajia. Hän on tienannut paljon ns. daytradingilla.
Lisää kysymyksiä kiitos, vastaa mielelläni.
-Murfield-
Vaalien ehdokas numero 1