BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT - Israël

NT - Israël (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Maupster

This Post:
00
71152.15 in reply to 71152.12
Date: 2/2/2009 8:08:47 PM
Overall Posts Rated:
284284
Tja, en dan komen we nog goed weg... Niet echt iets om trots op te zijn!

Als je op dit niveau, met zulke belangen, gaat vertrouwen op de toezegging van een andere coach van een ander land dan ben je sowieso niet helemaal helder in de bovenkamer ;)

TIE-deals op zichzelf vind ik trouwens al niet fair in dit spel. Dus een tie-deal aan je laars lappen kan er dan met gemak ook nog wel bij.

Klasse Thijs!

edit: BTW, die kerel wilde hoe dan ook al tie'en zonder jouw toezegging, dus ga je niet schuldig voelen. Hij naait jou door je te vragen om een deal op te zetten.

Last edited by Maupster at 2/2/2009 8:10:27 PM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
From: Thijs

This Post:
00
71152.16 in reply to 71152.14
Date: 2/3/2009 1:28:02 AM
Overall Posts Rated:
9292
Tja, ik vond het ook niet handig van hem, om zoiets te verzinnen voor de 3de wedstrijd op het EK. Alsof de Franse bondscoach van Basten zou hebben gevraagd van der Sar niet op te stellen afgelopen zomer... Ik vind TIE deals ook helemaal niets: je dwingt de ander er mee iets van zijn strategie weg te geven: als je er niet op in gaat
kun je op je vingers natellen dat je minimaal een normal tegen krijgt...

@ Wout!: Nog helemaal niets... Wat me zeer verbaasd!! Ik zit in een PL met 5 Israëli en ook daar helemaal niets!?!

@ Koenkampioen: Het doel heiligt niet alle middelen: dan zou ik zelf een TIE deal hebben aangeboden, en die gebroken hebben. Maar als op zo'n moment zich deze kans voordoet, dan laat ik hem niet lopen.

This Post:
00
71152.17 in reply to 71152.16
Date: 2/3/2009 1:54:42 AM
Overall Posts Rated:
506506
@ Koenkampioen: Het doel heiligt niet alle middelen: dan zou ik zelf een TIE deal hebben aangeboden, en die gebroken hebben. Maar als op zo'n moment zich deze kans voordoet, dan laat ik hem niet lopen.

Dat is niet helemaal waar natuurlijk, want je kan ook gewoon niet op het voorstel voor een deal reageren ipv hem te accepteren en dan te breken.

This Post:
00
71152.18 in reply to 71152.17
Date: 2/3/2009 2:38:04 AM
Overall Posts Rated:
22
TIE deals zelf voorstellen, is gewoon risico's nemen. Dat doe je mijn inziens alleen als je niets te verliezen hebt. En in soort van onmogelijke situatie zit. Dan moet je niet raar staan kijken als de ander er niets mee doet.

Overigens Wout, wij gaan aanstaande zaterdag toch ook gewoon TIE'en he.

This Post:
00
71152.19 in reply to 71152.18
Date: 2/3/2009 5:13:33 AM
Overall Posts Rated:
00
Toch vind ik het een erecode om je woord niet te breken... Had hem dan bijvoorbeeld niets laten weten zoals al gezegd werd hij wou waarschijnlijk toch TIE'en. Deze deals zijn altijd klote maar je kunt er ook voor kiezen om er niet op in te gaan en geen overwinning te scoren over de rug van je tegenstander. Iig toch een mooie overwinning:D

This Post:
00
71152.20 in reply to 71152.18
Date: 2/3/2009 11:17:35 AM
Overall Posts Rated:
00
@Thijs76
Zo lang ze er niks van zeggen is er geen probleem, toch?

Overigens Wout, wij gaan aanstaande zaterdag toch ook gewoon TIE'en he.

Ik zou er anders op in gaan, maar nu begin ik mijn twijfels te krijgen. Alhoewel het mij wel goed zou doen : )

This Post:
00
71152.21 in reply to 71152.20
Date: 2/3/2009 3:11:28 PM
Overall Posts Rated:
22
He Wout, ik zie nu dat je nog moet winnen ook van mij om absoluut zeker te zijn.
En als ik win, dan scoor ik een mooie 2e plaats op de ranglijst, en heb ik thuisvoordeel in de eerste wedstrijd! Wordt spannend om te kijken wat we gaan doen.

Anyway, je mag zelfs verliezen met een redelijk verschil om toch nog play offs te spelen. Dus niets aan het handje.

This Post:
00
71152.22 in reply to 71152.21
Date: 2/3/2009 3:37:10 PM
Overall Posts Rated:
00
Ja, Ik had vandaag een TIE gedaan met een B opstelling..
Om te gokken op competitie behoud en degredatie duels te mijden.
Dat is al gelukt omdat Misschien wel Niets ook verloren heeft.!
ofterwijl ik speel tegen jou ook gewoon TIE en verwacht dat jij wel wint als jij ook TIE speelt, want dit seizoen heb ik weinig succes geboekt tegen je cluppie!

This Post:
00
71152.23 in reply to 71152.17
Date: 2/3/2009 4:35:36 PM
Overall Posts Rated:
9292

Dat is niet helemaal waar natuurlijk, want je kan ook gewoon niet op het voorstel voor een deal reageren ipv hem te accepteren en dan te breken.

Maar ook daar geef je een signaal mee af over wat je gaat doen: helemaal niet reageren is (bijna) hetzelfde als zeggen dat je er niet aan meedoet/op in gaat. Feitelijk zeg je dan (volgens mij) dat je minimaal Normal speelt, en met nog 2 wedstrijden te gaan en nog alles open op het EK is het niet moeilijk te verzinnen dat we nog niet alles op alles zouden zetten...

In het NT coaches forum is inmiddels door Warrior een thread geopend over dit onderwerp.

This Post:
00
71152.24 in reply to 71152.23
Date: 2/3/2009 5:57:07 PM
Overall Posts Rated:
152152
In het NT coaches forum is inmiddels door Warrior een thread geopend over dit onderwerp.

Klopt heb het ff gelezen idd. Alleen kunnen jij en ik dit alleen lezen en niemand anders. Maar ik ben het eens met de meningen van de andere managers over dit onderwerp. Hij is degene die het heeft voorgesteld dus hij zzou bij de situatie mutial TIE het meeste voordeel hebben en dat moet hij ook geweten hebben... hij weet ook dat er een risico aan zit verbonden en dat heeft ie genomen dus ik vind deze discussie achteraf een beetje nutteloos!! Maar goed hij gooit het op dat het respectloos is en ook al zou het niet in de regels staan van BB dat het niet zou mogen!! Ik vind dat je goed gehandelt hebt Thijs... ik heb vorig jaar hetzelfde gedaan alleen heb ik het toen niet gehaald maar ja.... niet alles is haalbaar zullen we maar zeggen!! ;)

Succes de aankomende 2 wedstrijden!!

This Post:
00
71152.25 in reply to 71152.24
Date: 2/3/2009 6:33:32 PM
Overall Posts Rated:
506506
Na ik kan het ook lezen. Ik vind het wel bullshit van de managers zoals die knakker die over de nederlandse gemeenschap begint, volgens mij die hongaar. Verder is die openingspost natuurlijk ook onzin.

Ik vind je posts daar trouwens wel sterk Thijs, ik denk ook wel dat de meesten je gelijk zullen geven.

Advertisement