Jahapp...
Första finalen avklarad. Vi kunde inte ens klämma in Kicki ii byggnaden, IOW:s vakter stoppade henne effektivt genom att säga att Ingela "Pling" Forsman sitter på den lokala pizzerian och dricker rödtjut till vesuvion tillsammans med Lasse Holm.
Vi försökte även säga till våra insidekillar att lyfta på armarna när kinesen skjuter och inte ducka i tron att han skulle spotta som en lama... Men spanjorerna fattar ju inte svenska!!!
Vi uppskattade pausunderhållningen mer än själva spelet. Det säger en del. Vi kunde inte stoppa ett skott... varken i försvar eller i anfall och korg.
Vi får trixa som satan med drickat hemma i Vattjom Liquor & Sports Arena! Sen funderar jag på att sätta min kines på hans kines, kanske börjar de snacka minnen och får hemlängtan... Ja, vi undersöker VARJE litet taktikdrag vi kan och inte kan göra.
Kan man inte träna MMA på fredag? Lagträning - MMA! Jag ringer Alexander "The Mauler" Gustafsson, är han upptagen får jag ringa Vatos lokalkontor i Vattjom så får de skicka en "indrivare".
Jag har redan laddat ner lite Popovich-taktiksnack, Hakeem-blockar och Iverson-crossovers för att peppa gubbarna! Vi har även laddat ner annat, mer... hur säger man... lättklätt... men det är en annan historia.
Grattis till Maniacs som klarade kvalet. GBG, se till att komma upp fort!